فرمانده سپاه صاحب الامر (عج):

اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین محفل اصلی رزمندگان و خانواده شهداست

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان محفل اصلی رزمندگان و خانواده شهداست چرا که گنجینه‌های ارزشمند همسران و مادران شهید و همچنین دفاع مقدس را در جهت اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت نشر می‌دهد.
کد خبر: ۳۳۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ - 02March 2019

اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین محفل اصلی رزمندگان و خانواده شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، سردار پاسدار «محمد شاهرخی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین امروز (شنبه) در دیدار با امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اظهار داشت: اگر بخواهیم انسجام، ایثار، انقلابی گری، ولایتمداری، اقتدار و بازدارندگی را تعریف کنیم تمام آن در دفاع مقدس خلاصه می‌شود که وظیفه ما نیز ترویج این فرهنگ است.

وی عنوان کرد: در بحث ساخت مجموعه فرهنگی دفاع مقدس ما هم قطعا پای کار خواهیم آمد و امیدواریم در این مسیر با توجه به ظرفیت های بزرگ ایثار و ایستادگی بتوانیم دین خود را در این زمینه به خانواده شهدا و ایثارگر ادا کنیم.

در ادامه امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» با اشاره به ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه اظهار داشت: متاسفانه استان قزوین با وجود 3 هزار شهید و بیش از ده‌ها هزار جانباز، رزمنده و آزاده از یک مجموعه فرهنگی دفاع مقدس در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محروم است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: یکی از مقوله‌هایی که می‌تواند این فرهنگ استقامت و پایداری را احیا، حفظ و اشاعه دهد احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها