وصیت نامه شهدا؛

«شهادت» مرگ نیست؛ بلکه جاودانه زیستن است

شهید عباس نیلی در وصیت‌نامه خود نوشت: «پدر و مادر عزیزم، شهادت، مرگ نیست؛ بلکه زندگی و جاودانه زیستن است. شهادت، روزی خوردن نزد خدا و شاهد بودن است. شهادت، زنده بودن در پیش چشم شما و دیدن حسین (ع) است. شهادت، با دوستان خدا بودن و از دشمنان خدا دوری کردن است.»
کد خبر: ۳۳۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷ - 23March 2019

شهادت، مرگ نیست؛ بلکه جاودانه زیستن است/// وصیت نامه چهارم/// دپوی عیدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید عباس نیلی متولد ۲۷ خرداد ۱۳۴۱ بود. وی از سوی بسیج به جبهه اعزام شد. سرانجام در ۲۱ بهمن ۶۴ در عملیات والفجر ۸ آسمانی شد. پیکر مطهر این شهید بزرگوار در گلزار شهدای امامزاده محمد به خاک سپرده شده است. در ادامه فرازی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را می‌خوانید.

با سلام به پدر و مادر و خواهران عزیزم.

پدر و مادر و خواهران عزیز و گرامی‌تر از جانم، سلامتی و طول عمر و اقبال در علم و دانش و بردباری همگی شما را از خداوند متعال خواستارم. از این که خدا با این همه لطف و مرحمت خود را متوجه شما و من کرد و توفیق این بندگی را به من و مسئولین فرمود: او را سپاس گزار باشید و بدانید که من به آرزوی دیرین خود رسیدم. پدر و مادر عزیزم، شهادت، مرگ نیست؛ بلکه زندگی و جاودانه زیستن است. شهادت، روزی خوردن نزد خدا و شاهد بودن است. شهادت، زنده بودن در پیش چشم شما و دیدن حسین (ع) است. شهادت، با دوستان خدا بودن و از دشمنان خدا دوری کردن است. شهادت، عشق و معرفت است. شهادت، یقین و کمال است. شهادت، هدایت و همیشه بودن است.

دوست ندارم کسانی که بر مزارم می‌آیند با انقلاب و رهبری انقلاب بد باشند. از شما عزیزانم خواهش می‌کنم که با صبر و تقوای فراوان روح شهدا را شاد گردانید. برادران عزیزم، درس سنگر شماست؛ اگر می‌خواهید روح این برادرتان را شاد کنید تا می‌توانید درس بخوانید و به دانشگاه بروید که انسان هر چه بیشتر علم داشته باشد به خدا نزدیک‌تر می‌شود. برادران، همیشه و در همه حال خدا را در نظر داشته باشید که خدا ناظر بر اعمال شماست.

پدر و مادر عزیزم، امیدوارم که مرا ببخشید و حلالم کنید. ان شالله، خدا به شما در این دنیا صبر و تقوا و در آن دنیای باقی، بهشت جاودان را قسمت‌تان کند. برادرانم، مرا حلال کنید. خداوند نور ایمان به خودش را در دل‌هایتان همیشه روشن نگه دارد و همگی شما را در راه راست ثابت قدم بدارد. از همسایگان حلالیت می‌طلبم. با آرزوی فرج آقا امام زمان (عج) سلامتی و طول عمر رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی و سلامتی و طول عمر شما عزیزان.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار