ما پیروزیم- ۲۲/

شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد

شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ - 03March 2019

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس،‌ شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور نمایندگان تام الاختیار وزرا، نمایندگان دستگاه های اجرایی کشور و دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در این نشست که صبح امروز در سالن جلسات شهید صیاد شیرازی ستاد مرکزی راهیان نور تشکیل شد، نماینده تام الاختیار رئیس جمهور و نمایندگان تام الاختیار بیش از ۲۰ وزارتخانه و سازمان کشوری حضور داشته و در ارتباط با نقش دولت در بزرگترین جریان فرهنگی کشور و آخرین هماهنگی های راهیان نور جنوب بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است که بر اساس «سند ملی راهیان نور»، تشکیل و راهبری شورای هماهنگی راهیان نور از جمله وظایف ستاد مرکزی راهیان نور کشور است که با مسئولیت نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور کشور و حضور فعال تمامی وزارت خانه ها و سازمان ها به منظور پشتیبانی و حمایت از بزرگترین جریان فرهنگی کشور پیگیری می شود که اداره این شورا هم اکنون بر عهده حسام الدین آشنا نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار