امیر شمخانی:

برای توانمندسازی موشکی از کسی اجازه نمی‌گیریم/ انتقام از عوامل حادثه تروریستی خاش در دستورکار است

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ما در ارتباط با برد، قدرت تخریب، دقت و آماده‌سازی سریع که ۴ محور توانمندسازی موشکی ماست با هیچکس مشاوره نمی‌کنیم و از هیچکس اجازه نمی‌گیریم.
کد خبر: ۳۳۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ - 03March 2019

برای توانمندسازی موشکی از  کسی اجازه نمی‌گیریمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریابان «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی و عضو هیات نظارت بر برجام در حاشیه دومین همایش تاریخ شفاهی در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع FATF اظهار داشت: ما نهاد‌های قانونی در کشور داریم که هر کدام در این مسیر وظیفه خود را انجام می‌دهند.

امیر شمخانی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی برقراری امنیت در مرز پاکستان گفت: دولت پاکستان موظف است تا مانع ورود تروریست‌ها شود. ما نیز بیشتر از گذشته امنیت مرز‌های خودمان و مردم را در مرز پاکستان برقرار می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص نتیجه جلسات شورای عالی امنیت ملی برای انتقام از مسببان حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان گفت: این موضوع هنوز در دستور کار است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص مسائل سوریه عنوان کرد: ۴۰ سال است که نبرد در یک جبهه بی‌ثبات سازان است که می‌خواهند خودشان ثبات باشد. تاریخ نشان داده بی‌ثبات خواهان هیچگاه، به خصوص در منطقه نفت خیز ما موفق نبودند.

امیر شمخانی با بیان اینکه سخنان نتانیاهو هیچ تاثیری ندارد، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی به دعوت دولت و مردم سوریه در آن منطقه برای کمک حضور دارد و تا زمانی که دولت سوریه بخواهد جمهوری اسلامی آنجا خواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پایان پیرامون قدرت موشکی ایران گفت: ما در ارتباط با برد، قدرت تخریب، دقت و آماده‌سازی سریع که ۴ محور توانمندسازی موشکی ماست با هیچ‌کس مشاوره نمی‌کنیم و از هیچ‌کس اجازه نمی‌گیریم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها