برگزاری مراسم استقبال از شهدای گمنام در سیستان و بلوچستان

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: مراسم استقبال از شهدا گمنام روز شنبه ۱۸ اسفند ماه در زاهدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ - 03March 2019

مراسم استقبال از شهدای گمنام  در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شودسرتیپ‌دوم پاسدار «غلام‌نبی کوهکن» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: مراسم استقبال از 5 شهید گمنام شنبه 18 اسفندماه ساعت 8:30 صبح از فرودگاه زاهدان برگزار می‌شود.

وی گفت: شهدا روز یکشنبه 19 اسفندماه همزمان در زائرسرای امام رضا (ع)، دانشگاه فرهنگیان و ستاد فرماندهی مرزبانی استان در شهرستان زاهدان و منطقه سوم نیروی دریایی کنارک تدفین خواهند شد.

کوهکن اظهار کرد: همگان آموخته‌ایم که راه مقابله با ترفندها و دسیسه‌های جدید بدخواهان نظام اسلامی‌مان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان این مرز و بوم است.

این مسئول بیان کرد: ما در تشییع شهدا و استقبال شهدا که استقبال از مردانی است که نزد خداوند عزت دارند باید قصد و نیت قربت‌الله کنیم چرا که امام راحل(ره) و شهدای نیز در این مراسم حضور دارند لذا با حضور قلب این آداب را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار