رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

همنشینی با دشمنان انقلاب، منفعتی برای ملت ندارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مسئولان ما به جای امید داشتن به خارج از کشور بهتر است به ظرفیت داخلی کشور توجه کنند چون همنشینی با دشمنان انقلاب، منفعتی برای ملت ما ندارد.
کد خبر: ۳۳۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ - 03March 2019

طبقه متوسط جامعه در حال حذف شدن است/ همنشینی با دشمنان انقلاب، منفعتی برای ملت نداردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «محمدعلی سالاری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی امروز در جلسه ستاد یوم الله ۱۲ فروردین اظهار داشت: ملت ما خودشان نظام را تشکیل دادند و مدیریت می‌کنند و نظام را از خود می‌دانند.

وی عنوان کرد: مردم برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ۸ سال جنگ را تحمل کردند، تحریم‌ها را تحمل کردند و امروز هم این مردم دست از نظام برنمی‌دارند و 22 بهمن امسال نشانه‌ای از این اعتقاد و اعتماد مردم نسبت به نظام بود.

سالاری با بیان اینکه ملت ما اصل نظام، انقلاب، شهدا، امام و رهبری را از مسئولان جدا می‌دانند، گفت: اگر مسئولان به وظایف خود عمل نکنند پاسخ دندان شکنی از مردم خواهند گرفت بنابراین باید مسئولان قدر نعمت حضور مردم را بدانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه فاصله بین اغنیا و ضعفا در حال افزایش است، تصریح کرد: متاسفانه امروز هیچ اعتمادی در بازار نیست، قیمت ها ملتهب هستند، طبقه متوسط جامعه در حال حذف شدن است و این طبقه در حال تبدیل شدن به طبقه ضعفا هستند.

وی گفت: ملت ما انتظار دارند بین مسئولان وحدت و همدلی برقرار شود و اگر مسئولان ما به هر دلیلی به قانون عمل نکنند درواقع آب به آسیاب ضد انقلاب و دشمنان ریخته‌اند.

سالاری اطاعت از امر ولایت فقیه را واجب عنوان کرد و گفت: ولایت فقیه همواره بر عدالت، وحدت و امیدآفرینی تاکید دارند و مسئولان ما به جای امید داشتن به خارج از کشور بهتر است به ظرفیت داخلی کشور توجه کنند چون همنشینی با دشمنان انقلاب، منفعتی برای ملت ما ندارد.

این مسئول در پایان با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن متذکر شد: حضور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافته بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار