یادواره 2 شهید گمنام در دانشگاه آیت‌الله بروجردی (ره) برگزار شد

یادواره 2 شهید گمنام با حضور خانواده شهید احمدی ‌روشن در دانشگاه آیت‌الله بروجردی (ره) شهرستان بروجرد برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵ - 03March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، یادواره 2 شهید گمنام دانشگاه آیت‌الله بروجردی (ره) شهرستان بروجرد با عنوان «لاله های آسمانی» عصر امروز (12 اسفندماه) با حضور حجت الاسلام مهدی ارفع دبیر نهضت نهج البلاغه، برخی از مسئولین استانی و شهرستانی، دانشجویان، خانواده شهید احمدی روشن و برخی از خانواده های شهدا و ایثار گران در سالن غدیر دانشگاه آیت الله بروجردی برگزار شد.

در این یادواره حجت الاسلام والمسلمین «حمیدرضا مهدوی ارفع» دبیر نهضت نهج البلاغه با بیان اینکه شهدا انسان های نخبه ای بودند که برای پیروزی جان خود را تقدیم کردند، اظهار داشت: شهدا انسان های مخلصی بودند که در دوران هشت ساله دفاع مقدس در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند.

وی راه شهدا را راه سعادت دانست و با بیان اینکه با حرکت در مسیر شهدا می توان راه درست را پیدا کرد، گفت: امروز دشمنان ما با جنگ رسانه ای،  تبلیغات روانی و جنگ اقتصادی تمام سعی خودشان را می کنند که این ملت به نظام اسلامی و انقلاب بدبین شوند.

دبیر نهضت نهج البلاغه با بیان اینکه خداوند در هر زمانی انسان ها را امتحان می کند تا خالص ترین آنها در میدان بماند، تاکید کرد: در واقعه کربلا نیز یاران زیادی امام حسین (ع) را یاری کردند اما در بین راه تعدادی جدا شدند و افراد خالصی چون حضرت علی اکبر (ع) و حضرت عباس (ع) در کنار امام حسین (ع) ایستادند و تا آخرین نفس با دشمنان جنگیدند.

حجت الاسلام مهدوی ارفع  تصریح کرد: چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و در این سال ها فراز و نشیب های زیادی رخ داده و امتحان و آزمایش های الهی ادامه دارد که امیدوارم در همه این امتحان ها پیروز و سربلند به در آییم.

وی با بیان اینکه امروز ایران قدرت بزرگ منطقه است و دوست و دشمن همگی به این واقعیت اذعان دارند، خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس تحریم بودیم اما ملت ایران با همه توان ایستادند تا در جنگ پیروز شدیم و امروز نیز با توکل بر خدا، پیروی از فرامین ولی فقیه و اتحاد بین مردم مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

در این مراسم مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، «مهدی ترکاشوند» با مدیحه سرایی و نوحه خوانی فضای مجلس را به یاد سید و سالار شهدا،  «ابا عبدالله الحسین (ع)» و شهدا معنوی و روحانی نمودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار