استاندار ایلام:

عرصه‌های مدیریتی ایلام نیازمند حضور جوانان است

قاسم سلیمانی دشتکی با بیان اینکه عرصه‌های مدیریتی ایلام نیازمند حضور جوانان است، گفت: باید از این ظرفیت جوان برای اداره کشور و همچنین استان ایلام استفاده شود.
کد خبر: ۳۳۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ - 03March 2019

عرصه‌های مدیریتی ایلام نیازمند حضور جوانان استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز در نشست ساماندهی امور جوانان ایلام اظهار داشت:  نیروهای جوان را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل کنید و مراکز سیاست‌گذار استان از نیروهای جوان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نگاه جنسیتی به مدیریت موردقبول ما نیست؛ بر لزوم نقش‌آفرینی بانوان در عرصه‌های مختلف مدیریت کشور تأکید و خاطرنشان کرد: همچنین باید در مدیریت استان ایلام از ظرفیت بانوان استفاده بیشتری شود.

استاندار ایلام  با بیان اینکه امروز کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد گفت: جنگ اقتصادی توطئه دشمنان بوده و آنان امروز از این طریق می‌خواهند به کشور ضربه بزنند.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه ناکارآمد نشان دادن دولت از توطئه دشمنان است افزود: دشمن از این طریق می‌خواهد بین مردم و نظام شکاف ایجاد کند.

وی با تأکید بر لزوم اصلاح برخی ساختارهای اداری و نظارتی برای نقش‌آفرینی بیشتر جوانان در عرصه‌های مدیریتی تأکید کرد: اصلاح نظام بودجه‌ریزی کل کشور ازجمله مواردی است که باید در این راستا اصلاح شود.

استاندار ایلام تغییر مدیران را در ساختار اداره کشور امری طبیعی دانسته با اشاره به مهم‌ترین انتظارات خود ازمدیران استانی خواست توجه به نسل جوان و استفاده از توان و شور جوانی آنان در مدیریت‌ها استفاده مطلوب شود.

وی افزایش نقش‌آفرینی بانوان در عرصه‌های مختلف مدیریتی استان  ایلام را خواستار شد گفت: امروز باید برای ارتقای شاخص نشاط اجتماعی در جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها