پدر شهید احمدی‌روشن:

عده‌ای می‌خواهند به آمریکا باج بدهند

رحیم احمدی‌روشن گفت: عده‌ای می‌خواهند به آمریکا باج بدهند و قصد دارند قراردادهای ننگین ببندند.
کد خبر: ۳۳۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰ - 03March 2019

عده‌ای می‌خواهند به آمریکا باج بدهندبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «رحیم احمدی‌روشن» پدر شهید احمدی‌روشن در یادواره 2 شهید گمنام که در دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) شهرستان بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران زیر این همه فشار کمر خم کرده اند شش سال است که برخی ها با تبعیت از دشمن به سوی استکبار دست دراز کرده اند.

وی افزود: هنوز هم مدیران نجومی بگیر مشغول به کار هستند و دست در جیب بیت المال می کنند و حقوق های کلان می گیرند.

احمدی روشن با بیان اینکه عده ای می خواهند به آمریکا باج بدهند و قصد دارند قراردادهای ننگین ببندند، گفت: 11 تن اورانیوم غنی شده دستاورد شهدای هسته ای بود از بین رفت و این اورانیوم حاصل سال ها تلاش فرزندان و دانشمندان این مرز و بوم بود.

وی ادامه داد: بعد از این که دشمنان متوجه شدند اوارنیوم غنی شده 20 درصد در ایران تولید می شود از رویارویی با ایران ناکام ماندند و سبب شد تا آمریکا پای میز مذاکره بیاید اما 450 کیلوگرم اورانیم غنی شده 20 درصد هم بر باد دادند.

احمدی روشن بیان کرد: قبل از برجام بسیاری از دانشمندان هسته ای ایران را برکنار کردند و 19 هزار دستگاه سانتریفیوژ که حاصل سال ها تلاش دانشمندان هسته ای بود را نابود کردند.

وی گفت: شهید احمدی روشن به همراه سایر دانشمندان هسته ای صنعت هسته ای را احیا کردند و چرخ هسته ای را در این کشور به حرکت درآوردند و در این راه جان خود را تقدیم کردند.

احمدی روشن با بیان اینکه سال ها تلاش و زحمت دانشمندان هسته ای ایران بر باد داده شد، تصریح کرد: متاسفانه جبهه دیپلماسی عقب نشینی کرده در حالی که برای سربلندی ایران اسلامی و استقلال این کشور خون های زیادی تقدیم انقلاب شده است و امروز ما را متهم به این می کنند که چرا انقلاب کرده ایم و جای شهید و جلاد عوض شده است.

وی گفت: شهدا بر گردن همه ما حق دارند و یاری شهدا سبب شده تا همچنان در این راه محکم و استوار قدم برداریم.

احمدی روشن با بیان اینکه به فرموده خداوند شهدا زنده هستند و در نزد پروردگار خود روزی می گیرند، ادامه داد: بعد از شهادت پسرم بارها یاری شهید را مشاهده کرده ایم.

وی خطاب به جوانان گفت: جوانان باید توجه داشته باشند که افرادی که به مقام والایی رسیدند در برابر پدر و مادر خود تواضع داشته اند و شهید احمدی روشن نیز اینگونه بود و در زندگی خود هیچگاه بی احترامی به کسی نکرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها