رئیس پارلمان سوریه:

سوریه در جنگ علیه تروریسم پیروز می‌شود

رئیس پارلمان سوریه تاکید کرد که کشورش در جنگ علیه تروریسم پیروز خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ - 04March 2019

سوریه در جنگ علیه تروریسم پیروز خواهد شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الغد، «حموده صباغ» رئیس پارلمان سوریه در سخنرانی خود در بیست و نهمین نشست اتحادیه پارلمان‌های عربی در اردن تاکید کرد: سوریه نهایتاً در جنگ علیه تروریسم پیروز خواهد شد.

وی افزود: برای سوریه نگران و یا ناراحت نباشید؛ چرا که برادران شما در این کشور در نهایت پیروز خواهند شد.

صباغ تاکید کرد: پیروزی در سوریه شرایط را برای ایجاد نظام جهانی متعادل‌تر ایجاد می‌کند و این نظام بر روی جسد نظام تک قطبی بنا خواهد شد. نظام تک قطبی پیامد‌های فاجعه باری برای امت ما و مسأله فلسطین داشته است.

وی تصریح کرد: هیچ ملتی مانند ملت سوریه در معرض این حجم از انواع مختلف تروریسم قرار نگرفته است. ما شاهد وقوع ۴ جنگ علیه ملت سوریه بودیم؛ تروریسم مسلح، محاصره، رسانه که از ابزار جدید برای گمراه کردن افکار استفاده می‌کند و در نهایت تاجران جنگ.

صباغ با بیان این که سقوط سوریه مقدمه‌ای برای سرنگونی بسیاری از کشور‌های عربی بود، افزود: اگر دشمنان در سوریه پیروز می‌شدند، سرنوشت ملت‌های دیگر عرب چگونه بود؟ هزینه مقاومت از سرسپردگی به بیگانگان و خفت و خواری بسیار کمتر است.

وی تمامی اقدامات خصمانه علیه سوریه را به خاطر پایبندی دمشق به استقلال و آزادسازی قدس شریف و بلندی‌های اشغالی جولان دانست.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار