مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان:

روحانیون نقشی اثرگذار در دوران انقلاب و دفاع مقدس داشتند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: روحانیون نقشی اثرگذار در دوران انقلاب و دفاع مقدس داشتند و تقدیم بیش از چهار هزار شهید که بالاترین شهید نسبت به سایر اقشار جامعه است گواه بر این مطلب است.
کد خبر: ۳۳۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ - 04March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، کارگروه تبیین نقش روحانیت استان گلستان در دفاع مقدس، به همت دایره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان، با حضور تنی چند از ائمه جمعه و روحانیون ایثارگر استان در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان برگزار شد.

روحانیون نقشی اثرگذار در دوران انقلاب و دفاع مقدس داشتند

در این جلسه سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان اظهار داشت: روحانیون نقشی اثرگذار در دوران انقلاب و دفاع مقدس داشتند و تقدیم بیش از چهار هزار شهید که بالاترین شهید نسبت به سایر اقشار جامعه است گواه بر این مطلب است.

وی افزود: روحانیت استان گلستان نیز از این قاعده مستثنی نبود و حضوری چشمگیر در عرصه جهاد و مقاومت داشتند و در این راه بیش از 75 شهید والامقام و تعدادی جانباز و آزاده را تقدیم انقلاب کرده است، از این رو لازم است که نقش روحانیت استان در آن دوران پر افتخار به درستی برای جامعه به ویژه نسل جوان تبیین شود.

سردار ملک افزود: تشکیل این کارگروه بدین جهت است که خودِ روحانیون استان بخصوص ائمه محترم جمعه استان، پیگیر اجرای برنامه های امور روحانیت مانند تاریخ شفاهی روحانیون ایثارگر، تبیین نقش حوزه های علمیه شیعه و سنی استان، گردهمایی و تجلیل از روحانیون ایثارگر و نیز یادواره شهدای روحانی استان باشند.

در ادامه جلسه «حجت الاسلام محمد قاسم لیوانی» امام جمعه موقت گرگان و از روحانیون ایثارگر استان، با تشکر از سردار ملک، تشکیل این کارگروه را امری مفید و لازم دانست و بیان داشت: ائمه جمعه و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت از هیچ تلاشی در این راه دریغ نخواهند کرد و قطعا نهایت همکاری را با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خواهند داشت.

در پایان جلسه «حجت الاسلام محمدصالح منصوری» امام جمعه بندر ترکمن، به ریاست این کارگروه انتخاب شد.   

روحانیون نقشی اثرگذار در دوران انقلاب و دفاع مقدس داشتند

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار