ما پیروزیم- ۴۰/

«راویان هادی» در کانال کمیل آموزش روایتگری می‌بینند

طرح مربیان راوی با عنوان «راویان هادی» ویژه برادران برای اولین بار در کانال کمیل و یادمان فکه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ - 04March 2019

سید مصطفی صادقی مسوول هماهنگی طرح راویان هادی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس از برگزار اولین دوره تربیت مبلغ و راوی با عنوان «راویان هادی» در یادمان های راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: طرح مربیان راوی ویژه برادران، شامل آموزش های ویژه روایتگری کانال کمیل و حنظله و سیره شهید ابراهیم هادی است.

صادقی تصریح کرد:  این طرح از 20 الی 25 اسفندماه در یادمان های فکه و کانال کمیل برگزار می شود.

راویان هادی در کانال کمیل آموزش روایتگری می‌بینند

وی با اشاره به زمان ثبت نام و برگزاری این طرح گفت: برادران علاقه مند برای شرکت در این طرح می توانند تا 15 اسفندماه به منظور ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09362736426 تماس حاصل نمایند.

صادقی با تشریح جزئیات این طرح گفت: در انتهای دوره ها آزمون برگزار می شود و حکم پایان دوره به افراد شرکت کننده اهدا خواهد شد. افراد پذیرفته شده در آمزون طی سال در مراسمات مختلف به عنوان راوی حاضر می شوند.

وی بیان کرد: امسال برای اولین این برنامه به صورت محدود در تاریخ های گفته شده انجام می شود که در صورت بالا بودن تعداد ثبت نام ها طرح در 2 دوره برگزار خواهد شد.

مسوول هماهنگی طرح راویان هادی متذکر شد: علاقه مندان برای شرکت در این دوره پیش از آغاز سفر خود به مناطق عملیاتی نسبت به انجام ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها