سردار قنبری خبر داد؛

کشف یک تُن و 522 کیلو مواد افیونی در «دلگان»

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق و کشف بیش از یک تُن و 522 کیلو مواد افیونی در شهرستان «دلگان» خبر داد.
کد خبر: ۳۳۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ - 04March 2019

کشف یک تُن و 522 کیلو مواد افیونی در «دلگان»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‎‌پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بیان جزئیات این خبر، اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه‏‎جایی محموله سنگین مواد مخدر از مناطق مرزی به مرکز کشور از مسیر محور‌های مواصلاتی شهرستان دلگان بلافاصله تیم‌هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل نامحسوس تحرکات قاچاقچیان سرانجام شب گذشته اعضای این باند مسلح را که با دو دستگاه پژو 405 در حال جابه‎جایی مواد مخدر به استان‌های همجوار بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از طی مسافتی و هدایت آن‌ها به سمت محل کمین به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند که سرنشینان خودرو‌ها با بی‎توجهی به هشدار پلیس با قصد فرار به سمت عوامل انتظامی تیراندازی کردند و جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز با مقابله به مثل، حلقه محاصره را تنگ‌تر و سرانجام آن‌ها را متوقف کردند.

سردار قنبری بیان کرد: در این عملیات ضمن دستگیری سه قاچاقچی، در بازرسی از خودروها، یک تُن و 366 کیلو و 263 گرم تریاک، 153 کیلو و 67 گرم حشیش، 2 کیلو و 130 گرم کراک و مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند مسلح از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها