جزئیات شهادت دو فلسطینی در تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی

در تیراندازی نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به سوی چند جوان فلسطینی که صبح امروز انجام شد، دو جوان به شهادت رسیده و یک تن دیگر زخمی شد.
کد خبر: ۳۳۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ - 04March 2019

جزئیات شهادت دو فلسطینی در تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری شهاب، دو جوان فلسطینی در اثر اصابت گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در روستای کفر نعمه واقع در غرب شهر رام الله در مرکز کرانه باختری به شهادت رسیدند. یک فلسطینی دیگر نیز در این حادثه زخمی شد.

منابع عبری زبان مدعی شدند که این سه جوان فلسطینی با استفاده از یک خودرو به دنبال زیر گرفتن نظامیان اسرائیلی بودند. در نتیجه عملیات آن‌ها دو نفر از نظامیان رژیم صهیونیستی که یکی از آن‌ها افسر بودند، به صورت عمیق زخمی شده و یک نفر دیگر نیز جراحت متوسط دیده است.

وزارت بهداشت فلسطین، اما در این رابطه تاکید کرد که این دو شهید فلسطینی أمیر محمود جمعة دراج 20 ساله از روستای خربثا و یوسف رائد محمد سلیمان عنقاوی 20 ساله از روستای بیت سیرا هستند. فرد زخمی شده نیز هیثم باسم جمعه علقم از روستای صفا است.

ساکنان این روستا اعلام کردند که حادثه مذکور در شرق روستای کفر نعمه واقع در منطقه وادی الزهیریة اتفاق افتاده است. این منابع تاکید کردند که این منطقه پستی و بلندی‌های زیادی دارد و پیش از این نیز ده‌ها حادثه رانندگی در آن اتفاق افتاده است.

منابع فلسطینی گزارش می‌دهند که هوا در هنگام وقوع حادثه رانندگی مه‌آلود بوده و بارش باران نیز آغاز شده بود، لذا برخورد خودروی جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی یک حادثه رانندگی بوده است، اما این نظامیان بلافاصله به روی جوانان فلسطینی آتش گشودند. آن‌ها همچنین مسیر‌های تردد این روستا و راه‌های اصلی منطقه را نیز مسدود کردند.

در پی اقدامات سرکوب گرایانه رژیم صهیونیستی درگیری‌های خشونت‌آمیزی میان ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی و نیرو‌های رژیم اشغالگر قدس به وقوع پیوست که در نتیجه آن نظامیان رژیم اسرائیل گلوله‌های شیمیایی و گازی به سوی شهروندان و منازل فلسطینی شلیک کردند. در نتیجه این اتفاق یک خانواده فلسطینی به صورت کامل دچار خفگی شدند.

شهادت این دو جوان فلسطینی ساعاتی پس از حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به چند مرکز دیده بانی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در شمال نوار غزه صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار