واکنش گروه‌های فلسطینی به شهادت ۲ جوان فلسطینی در «رام الله»

گروه‌های فلسطینی به شهادت ۲ جوان فلسطینی در روستای کفر نعمه در نزدیکی رام الله به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۳۳۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ - 04March 2019

واکنش گروه‌های فلسطینی به شهادت ۲ جوان فلسطینی در «رام الله»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، گروه‌های فلسطینی به شهادت ۲ جوان فلسطینی در روستای کفر نعمه در نزدیکی رام الله به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که این ۲ جوان فلسطینی که قبل از شهادت به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی قصد دفاع از خود را داشتند، ثابت کردند که دشمن صهیونیستی قادر به تضعیف عزم و اراده ملت فلسطین نیست و برخورداری از زندگی آزاد و شرافتمندانه حق مسلم این ملت است و فلسطینیان کرانه باختری به تمامی حقوق خود و در رأس آن مقاومت در برابر رژیم اشغالگر پایبند هستند و تا بیرون راندن اشغالگران لحظه‌ای ساکت نمی‌نشیند.

داود شهاب مسئول بخش اطلاع رسانی جهاد اسلامی نیز اظهار داشت که وجود رژیم اشغالگر در کرانه باختری و جنایات آن علیه ملت فلسطین، مستلزم مقاومت ملت فلسطین است و واکنش فلسطینیان به این جنایات امری کاملاً طبیعی است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز گفت که این جنایت تنها عزم ملت فلسطین برای ادامه مبارزه و مقاومت در برابر رژیم اشغالگر را جزم‌تر می‌کند.

این جبهه عنوان کرد که این جنایت، با تشدید تجاوزات و حملات دشمن صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی و نوار غزه و ادامه حملات در کرانه باختری همزمان شده است که این نشان می‌دهد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی از این جنایت‌ها به عنوان تبلیغات انتخاباتی و اقدامی در جهت برهم زدن معادلات و منحرف کردن افکار عمومی از پرونده‌های فساد خود استفاده می‌کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار