نامه یک دوست به بسیجی شهید قادر سیفی/ مبادا جهاد در راه خدا با گناه بی اجر شود

«احد اسلامی» یکی از دوستان بسیجی شهید «قادر سیفی» در نامه‌اش آورده است: «بدانید که خداوند ناظر بر اعمال ماست و خدای ناکرده کار‌های خود را که همگی شما جهاد در راه خداست بر اثر گناهان کوچک بی اجر نکنید».
کد خبر: ۳۳۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 05March 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، بسیجی شهید «قادر سیفی» در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۴۳ در شهر ری چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر منطقه جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه یک دوست به بسیجی شهید قادر سیفی/ مبادا جهاد در راه خدا را با گناه بی اجر کنید

تصاویر نامه نوشته شده به بسیجی شهید «قادر سیفی»

نامه یک دوست به بسیجی شهید قادر سیفی/ مبادا جهاد در راه خدا را با گناه بی اجر کنید

متن نامه‌ای را که به این شهید والامقام نوشته شده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

قَدْ أَفْلَحَ الْمُؤْمِنُونَ: الَّذِینَ هُمْ فِی صَلَاتِهِمْ خَاشِعُونَ. وَالَّذِینَ هُمْ عَنِ اللَّغْوِ مُعْرِضُونَ.

مؤمنان به تحقیق به رستگاری رسیدند و به نجات راه یافتند. آنان که در حال نمازشان توجه کافی به خدا دادند و با حضور قلب نماز می‌گذراند و کسانی که از امور لغو و بیهوده رو گردانند. (قرآن سوره مؤمونون آیه ۱ تا ۳).

خدمت برادر بسیار گرامی‌ام «قادر سیفی» سلام عرض می‌کنم و برایت از خداوند متعال موفقیت و تلاش در راه هدف‌های عالی اسلام را دارم.

برادر ارجمند و گرامی نامه پر از مهر و محبت شما در بهترین ساعات روز به دستم رسید و از مطالعه آن بسیار خرسند شدم و از اینکه تا این اندازه به فکر ما هستید بسیار سپاسگزارم. برادر قادر در این جا همه دوستان حال شان خوب است و خدمت شما سلام مخصوص می‌رسانند.

امیدوارم شما هم اگر به زیارت حضرت شاه عبدالعظیم و یا قم مشرف شدید ما را دعا کنید.

برادر عزیز همواره خدا را در نظر داشته باشید و بدانید که خداوند ناظر بر اعمال ماست و خدای ناکرده کار‌های خود را که همگی شما جهاد در راه خداست بر اثر گناهان کوچک بی اجر نکنید. من با صداقتی که از شما سراغ دارم مطمئن هستم که هرگز در راه رضای خدا سّست نخواهید شد و مّصمم و استوار به جهاد اکبر یعنی مبارزه با نفس و هوا‌های نفسانی ادامه خواهید داد.

برادر قادر عزیز ما هم ان‌شاءالله روز‌های آخر را می‌گذرانیم و به تازگی خدمت‌مان تمام می‌شود و به ایران اسلامی باز می‌گردیم. ان‌شاءالله اگر عمری بوداحتمالاً دیدار‌ها تجدید خواهد شد.

به امید دیدار و با آرزوی موفقیت برای تو و خانواده گرامیت.

والسلام

برادر کوچکت احد اسلامی

۱۳۶۲/۸/۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار