جایزه ابوالفضل عالی به جوایز جشنواره «هنر جوان» افزوده شد

جایزه زنده‌یاد ابوالفضل عالی به‌عنوان یکی از جوایز دائمی جشنواره هنر‌های تجسمی «هنر جوان» به این رویداد افزوده شد.
کد خبر: ۳۳۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ - 04March 2019

جایزه ابوالفضل عالی به جوایز جشنواره «هنر جوان» افزوده شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، جایزه زنده‌یاد ابوالفضل عالی که در هفتمین دوره جشنواره هنر‌های تجسمی هنر جوان به علی خارا در بخش عکس اهدا شده بود، به عنوان جایزه‌ای دائمی به این رویداد حوزه تجسمی شناخته شد.

این جایزه قرار است در هر دوره به یکی از هنرمندان حاضر در جشنواره از بخش‌های مختلف که بنا بر تصمیم داوران آثار آن‌ها با سیاست‌ها و رویکرد‌های جشنواره همخوان بوده است، اهدا شود. نشان این جایزه نیز توسط مرتضی اسدی طراحی و توسط نادر قشقایی اجرا شده است.

بنا بر این گزارش، نمایشگاه آثار منتخب هفتمین جشنواره هنر‌های تجسمی «هنر جوان» نیز تا ۲۸ اسفند ماه در نگارخانه‌های اندیشه و ابوالفضل عالی و گالری‌های شماره یک و دوم خانه عکاسان دایر است. علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ذکر شده روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت تا ۱۸ برای بازدید به حوزه هنری مراجعه کنند.

ابوالفضل عالی متولد ۱۳۳۴ در تهران طراح و گرافیست برجسته بود که در سال ۱۳۷۶ دار فانی را وداع گفت. گردآوری کتاب «هنر گرافیک در انقلاب اسلامی»، طراحی پوستر معروف «شب‌های الله‌اکبر»، شرکت در نمایشگاه هفته فرهنگی ایران در پاریس و... از جمله فعالیت‌های هنری وی بوده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار