فلاحت‌پیشه خواستار تشکیل پرونده جاسوسی اتلاف منابع در وزارت اطلاعات شد

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به وزیر اطلاعات در خصوص تشکیل پرونده تازه تحت عنوان جاسوسی در ساختار تصمیم گیری و کارشناسی وزارت اطلاعات با هدف شناسایی عوامل تحمیل اشتباه و انحراف و اتلاف منابع در ساختار تصمیم گیری تذکر داد.
کد خبر: ۳۳۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳ - 04March 2019

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را در نشست علنی امروز قرائت کرد.

علی گلمرادی نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان به وزیر راه و شهرسازی درباره ضرورت بازرسی و بررسی همه جانبه پایانه‌های حمل و نقل بندر حضرت امام خمینی (ره) و جلوگیری از ادامه رویه غلط و فسادبرانگیز در تعاملات صاحبان کالا و شرکت‌های حمل و نقل و باربری مرتبط با تعرفه‌های حمل بار و تسریع در جلوگیری از نفوذ نمایندگان صاحب کالا در سیستم حمل و نقل منطقه و ایجاد فساد فراگیر تذکر داد.

منصور مرادی نماینده مردم مریوان، سروآباد خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور در خصوص دلیل عدم اجرای قانون مربوط به پرداخت حق مناطق جنگی به کلیه کارکنان در استان‌ها و شهرستان‌های جنگی چیست؟ متذکر شد.

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در تذکری به حسن روحانی رئیس جمهور خواستار ضرورت بازنگری فوری و جدی به توزیع گوشت در کشور شد.

بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد کاشمر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد علت تاخیر در پرداخت بدهی سازمان تامین اجتماعی به حوزه سلامت چیست؟ تذکر داد.

شهروز برزگر کلشانی نماینده مردم سلماس به وزیر آموزش و پرورش خواستار بازسازی و نوسازی مدارس شهرستان سلماس، دانش آموزان از سقف ترک خورده می‌ترسند تذکر داد وی همچنین به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تکمیل پایان سد دولاب و سد دلیک و به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور سلماس متذکر شد.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم، بهارستان به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اینکه چرا بیمارستان تامین اجتماعی شهر رباط کریم افتتاح نمی شود و چرا اراضی منابع طبیعی رباط کریم از 700 هکتار به 300 هکتار تقلیل یافته است تذکر داد وی همچنین به وزیر راه و شهرسازی چرا زمین‌هایی که متری یک میلیون تومان ارزش داشته‌اند را به اشخاص تابع ترکمنستان متری 13 هزار تومان تحویل می‌دهید متذکر شد.

تذکر علی کرد نماینده مردم خاش، نصرت آباد، میرجاوه و کورین خطاب به محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی در خصوص اینکه جاری شدن سیلاب‌ها خسارت زیادی به منابع کشاورزی، باغات و جاده‌ها وارد شده است نیاز به کمک و مساعدت مالی بلاعوض داریم تذکر داد وی همچنین به اردکانیان وزیر نیرو در خصوص ایجاد بحران در بخش‌های آب و فاضلاب روستایی و عشایری و شبکه‌های برق و دیواره‌های حفاظتی متذکر شد. همچنین وی به اسلامی وزیر راه و شهرسازی در خصوص بارندگی و طوفان موجب سیلاب و ایجاد خسارت برای حوزه انتخابیه تذکر داد. همچنین وی تذکر دیگری به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در خصوص اینکه بارندگی اخیر همراه با طوفان، تگرگ و جاری شدن سیلاب خسارات زیادی به بخش‌های راه، آب و کشاورزی و فضا‌های آموزشی و مناطق مسکونی حوزه انتخابیه وارد شد و لزوم رسیدگی به مشکلات تذکر داد.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در تذکری به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در خصوص دستور به اقدامات لازم جهت آمادگی بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها و استانداری‌ها برای پذیرایی از مهمانان نوروزی تذکر داد وی و علیرضا محجوب و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مردم تهران و قم به حسن روحانی رئیس جمهور در خصوص دستور لازم جهت تامین حقوق معوقه بیش از ۹۷ هزار کارگر که بیش از سه ماه حقوق معوقه دارند تذکر دادند.

قاضی پور و محجوب به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکری را درباره توجه به تصویب افزایش حداقل چهار میلیون ریال به حقوق کارمندان دولت تسری مصوبه مجلس به حقوق کارگران دادند.

شهروز برزگر کلشانی نماینده مردم سلماس به اردکانیان وزیر نیرو در خصوص تخصیص حق‌آبه‌داران در پایاب تذکر داد.

حشمت الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب به حسن روحانی رئیس جمهور در خصوص اتخاذ تدبیر وزارتی جهت مقابله با پدیده گرانفروشی تذکر داد. وی و شهروز برزگر کلشانی به علوی وزیر اطلاعات در خصوص پیگیری و نظارت لازم جهت جلوگیری از شکل گیری رانت‌ها و انحصارات اقتصادی متذکر شدند. وی به همراه تعدادی از نمایندگان به امیر حاتمی وزیر دفاع نیز در خصوص علل عدم اجرای بند ج. ماده ۱۲۲ قانون برنامه توسعه در احقاق حق ایثارگران تذکر داد.

فلاحت‌پیشه به سید محمود علوی وزیر اطلاعات در خصوص تشکیل پرونده تازه تحت عنوان جاسوسی در ساختار تصمیم گیری و کارشناسی وزارت اطلاعات با هدف شناسایی عوامل تحمیل اشتباه و انحراف و اتلاف منابع در ساختار تصمیم گیری، تذکر داد.

نصرالله پژمانفر به سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص کارگروه مد و لباس در وزارت ارشاد معرفی انواع پوشش اصیل ایرانی و اسلامی را بر عهده دارد و کم کاری این کارگروه باعث حادثه تالار آینه دیوان لواسان شده است تذکر داد و اعلام کرد چرا وزارت ارشاد به صورت فعال عمل نمی‌کند، چرا نظارت جدی بر سامانه‌های ویدئویی درخواستی VOD از سوی آن وزارتخانه علی رغم تذکرات و کارت زرد اخذ شده هنوز صورت نگرفته است. همچنین وی به وزیر کشور در خصوص اینکه از آنجایی که وزیر کشور به عنوان نماینده رئیس جمهور و کلیه ارگان‌ها جهت رعایت عفاف و حجاب نظارت دارد و این ضعف در نظارت باعث جلوگیری از اختلاط‌های زنان و مردان تحت عناوین مختلف مثل نمایش لباس و مد گردیده است تذکر دیگری داد.

پژمانفر همچنین به عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص علت عدم نظارت بر محتوای نمایش صحنه‌هایی که در ماه‌های اخیر موجب رنجش بسیاری از دلسوزان نظام گردیده است که در موارد متعددی از آن‌ها مصادیقی شامل تک خوانی بانوان، استفاده از کلاه گیس به جای حجاب، توهین به مقدسات، انجام شوخی‌های جنسی و اعمال خلاف اخلاق و رقص‌های دست جمعی بانوان و آقایان و همچنین برخی کلیپ‌های منتشر شده اتفاق افتاده است، تذکر داد.

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات همچنین تذکر دیگری به حسن روحانی رئیس جمهور در خصوص اینکه چرا دولت ماده ۲۹ قانون برنامه ششم را مبنی بر ایجاد سامانه شفافیت حقوق و دستمزد عملی نمی‌کند تذکر داد همچنین به سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص اینکه چرا حقوق فوق‌العاده شغل ارزی و حق مسکن ارزی فرهنگیان خارج از کشور پرداخت نمی‌شود و اینکه چرا مصوبه هیأت وزیران در خصوص افزایش فوق‌العاده اشتغال خارج از کشور فرهنگیان انجام نمی‌شود، تذکر داد.

علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه به رئیس جمهور در خصوص اینکه مردم شمال کشور اجازه انتقال آب خزر را نخواهند داد تذکر داد.

علی اکبر کریمی نماینده اراک، کمیجان و خنداب خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور در تذکری خواستار تسریع در پرداخت سهم واریزی دولت در صندوق ذخیره فرهنگیان بابت سال ۹۶ شد. وی همچنین به وزیر آذری جهرمی وزیر ارتباطات در خصوص تسریع در حل مشکل آنتن دهی تلفن همراه و دسترسی به اینترنت پرسرعت در روستا‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه متذکر شدند.

رامین نورقلی‌پور نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان پور به سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در خصوص برخورد جدی و برکناری ریاست فدراسیون سوارکاری تذکر داد.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان به اردکانیان وزیر نیرو در خصوص اینکه چرا طرح آبرسانی الغدیر به پرند تکمیل و راه اندازی نمی‌شود تذکر داد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار