تشییع پیکر پاک جانباز شهید «علی علیپور» در هفتکل خوزستان

هزاران نفر از مردم استان خوزستان پیکر پاک شهید «علی علیپور» از جانبازان دفاع مقدس در هفتگل دیار هفت شهید گمنام را تشییع کردند.
کد خبر: ۳۳۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ - 04March 2019

تشییع پیکر پاک جانباز شهید «علی علیپور» در هفتکل خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، با حضور هزاران نفر از مردم استان خوزستان پیکر پاک شهید «علی علیپور» از جانبازان دفاع مقدس در هفتگل دیار هفت شهید گمنام تشییع شد. 

در این مراسم جمع زیادی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، بسیجیان، ورزشکاران، دانشجویان، معلمان، جوانان، نوجوانان، طلاب و روحانیون از سراسر استان حضور داشتند.

خانواده معظم شهدای گلگون کفن از جمله خانواده سردار جاویدالاثر شهید «محمدکریم ممبینی»، خانواده شهید «غلامرضا کاظمی»، خانواده شهید «ایرج نورانی»، خانواده شهید «سلطانعلی جافری»، خانواده شهید «غلامرضا کلاه کج» و خانواده شهید «علی ممبینی» نیز در آئین تشییع پیکر پاک شهید علیپور شرکت کردند و خانواده این شهید را مورد تفقد قرار دادند.

پس از برگزاری مراسم پیکر شهید «علی علیپور» به گلزار شهدای هفتگل انتقال یافت که حجت الاسلام والمسلمین «علی ابراهیمی پور» امام جمعه آبادان بر پیکر پاکش نماز اقامه کرد و مردم خوزستان برای آخرین بار با فرزند خود وداع کردند.

جانباز شهید «علی علیپور» از رزمندگان نام آشنای هفتگل دیار سرباز شهید علی امیری، شهید حیدر هاشمپور و معلم شهید نصرالله کریمی است که در دوران دفاع مقدس در جبهه حضور یافت و در کنار رزمندگان اسلام به دفاع از دین و میهن پرداخت.

این جانباز خوزستانی، در دوران دفاع مقدس بارها در جبهه حضور یافت که خیلی از دوستان و همرزمان به فیض شهادت نائل آمده بودند و خود نیز از نقاط مختلف بدن از جمله دست و پا به شدت مجروح شد.

این جانباز خوزستانی بیش از این دوری دوستان و همرزمانش را تاب نیاورد و در بیمارستان کوثر شیراز جام شهادت را نوشید و آسمانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها