ما پیروزیم- ۴۶/ سردار یزدی خبر داد؛

توزیع بسته‌های فرهنگی در راهیان نور توسط سپاه تهران

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: امروز جلسه‌ای داشتیم در مورد راهیان نور که بیش از یک میلیون نفر به این سفر نورانی می‌روند و بهترین فرصت است برای ارائه کتاب‌ها که می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.
کد خبر: ۳۳۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵ - 04March 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسوالله (ص) در نشست صمیمی با شاعران و نویسندگان بسیجی تهران بزرگ اظهار داشت: مشکلات هنرمندان مختص ایران نیست و در همه جای دنیا وجود دارد.

وی افزود: اینکه به عده خاصی توجه می‌شود در دنیا بسیار متداول است و ما فقط در ایران شاهد ان نیستیم.

سردار یزدی بیان داشت: خواهش می‌کنم در جلساتی که بین هنرمندان وجود دارد باید آسیب شناسی شود و مشکلات هنرمندان مشخص و رفع شود.

فرمانده سپاه محمد رسوالله گفت: هنرمندان برای مردم کشور از ارزش خاصی برخور دارند و نباید این ارزش‌ها نادیده گرفته شود.

وی گفت: در این جلسه از همه هنرمندان آثارشان گرفته می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد. بسیج هنرمندان به دنبال رفع مشکل هنرمندان عزیز است.

وی با اشاره به اینکه حتما هنرمندان ممکن است گرفتار افراد شیاد شوند گفت: بسیج حق وکالت هنرمندان را برعهده می‌گیرد و این کار را به بسیج حقوقدان‌ها می‌سپاریم.

سردار یزدی اظهار کرد: امروز جلسه‌ای داشتیم در مورد راهیان نور که بیش از یک میلیون نفر به این سفر نورانی می‌روند و بهترین فرصت است برای ارائه کتاب‌ها که می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

انتهای پیام/ ۲۵۱

نظر شما
پربیننده ها