سردار رحیمی در جمع خبرنگاران:

دستگیری ۲۸۰ تن از اراذل و اوباش در تهران/ ۳۰ انبار مواد محترقه پلمب شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۸۰ تن از اراذل و اوباش تهران در ششمین طرح دستگیری اشرار خبر داد.
کد خبر: ۳۳۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ - 05March 2019

دستگیری ۲۸۰ تن از اراذل و اوباش در تهران/ خودرو‌های رانندگانی که اقدامات اوباشگرانه کنند تا پایان سال توقیف خواهد شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در حاشیه ششمین طرح دستگیری اراذل و اوباش شهر تهران، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این مرحله به ۹۵ پرونده رسیدگی شد، اظهار داشت: در این طرح ۱۳۳ حکم به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این طرح کسانی که شرارت، باج‌گیری، زورگیری، ضرب و شتم می‌کردند، دستگیر شدند و ۸۵ محله و ۲۹۵ قهوه‌خانه، سفره‌خانه و پارک پاک‌سازی شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: ۲۸۰ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند که از این تعداد ۸۹ نفر از اراذل و اوباش سطح‌دار، ۱۵۳ نفر مزاحمین نوامیس و ۳۸ نفر توزیع‌کننده مشروبات الکی بودند.

سردار رحیمی اضافه کرد: از اراذل اوباش و افراد شرور بالغ بر ۹ قبضه سلاح جنگی، ۶۰ قبضه سلاح سرد و ۱۰۷ فشنگ جنگی و شکاری کشف شده است.

وی همچنین با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: کسانی که اقدام به توزیع مواد محترقه کردند، توسط پلیس دستگیر شدند و بالغ بر ۱۰ میلیون انواع مواد محترقه دست‌ساز کشف شده است؛ همچنین یک انبار با ۹ تن اکلیل و سرنج و ۲۹ انبار دپوی مواد محترقه تا این لحظه پلمب شده‌اند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه مغازه‌هایی که اقدام به توزیع مواد محترقه کنند تا پایان تعطیلات پلمب خواهند شد، افزود: کسانی که با خودور خود دست به اقدامات اوباش‌گرانه بزنند تا پایان تعطیلات، خودرو آن‌ها در توقیف پلیس خواهد بود.

سردار رحیمی تأکید کرد: پلیس برای چهارشنبه پایان سال تمهیدات لازم را اندیشیده و صد دردصد آماده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین گفت: ۱۱ مرکز عمده خرید تهران تحت نظر محسوس و نامحسوس پلیس قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار