معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

تصمیمات ستاد تفحص کشور به استان‌ها ابلاغ شود

«سید مجتبی علوی مقدم» با اشاره به اینکه برای افزایش سرعت عمل در کار لازم است از مرکز کشور تصمیمات به استان‌ها ابلاغ شود، گفت: بهتر است این پیشنهاد از استان ما به ستاد کشوری برود که مصوبات به عنوان ابلاغیه به استان‌ها برسد.
کد خبر: ۳۳۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ - 05March 2019

تصمیمات ستاد تفحص کشور به استان ها ابلاغ شودبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «سید مجتبی علوی مقدم» معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه کمیته تفحص پیکرهای مطهر شهدا در مناطق عملیاتی اظهار داشت: در تفحص شهدا اینکه مردمی نشود منظور این نیست که از مردم استفاده نکنیم چراکه جنگ را مردم اداره کردند و الان هم مردم باید این موضوع را اداره کنند و ما باید پشتیبانی کنیم.

وی افزود: این موضوع باید با رعایت حرمت شهدا انجام شود و طوری عمل نکنیم که حرمت شهدا از بین برود و باید با احتیاط این کار انجام شود.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه از ظرفیت اقشار مختلف همچون جامعه پزشکی و نظام مهندسی استفاده کنیم، عنوان کرد: ضمن اینکه در گوشه ذهنمان بسپاریم که اینها همان هایی هستند که از جان و مالشان مایه گذاشتند و جانشان را کف دستشان گرفتند و به دفاع از میهن شتافتند.

علوی مقدم یادآور شد: شهدای مفقودالاثر امروز اگرچه مفقودند و نیستند اما روحشان حاضر و ناظر است و اگر هر قدمی برمی داریم مأجور است و در پیشگاه خداوند گم نمی شود.

وی مطرح کرد: باید محدودیت های استان خراسان جنوبی را هم در نظر بگیرید و این استان واقعا استان محرومی است .

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای افزایش سرعت عمل در کار لازم است از مرکز کشور تصمیمات به استان ها ابلاغ شود، گفت: بهتر است این پیشنهاد از استان ما به ستاد کشوری برود که مصوبات به عنوان ابلاغیه به استان ها برسد.

علوی با تاکید بر اینکه معنی این حرف این نیست که مسئولین قصد ندارند همکاری کنند بلکه می خواهند از راه درست کارها انجام شود، خاطرنشان کرد: برکت شهدا و برکت خون شهدا و توجهی که همه به این موضوعات دارند کار را پیش خواهد برد و چیزی از قلم نخواهد افتاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار