نامه برادر بسیجی شهید قادر سیفی/ ای برادر، آرزوی دیدن شش گوشه سیدالشهداء را داریم

برادر سیفی در نامه خود خطاب به برادر شهیدش «قادر سیفی» آورده است: «برادرم، آروزی آن روزی را داریم که در شش گوشه قبر سیدالشهداء حضرت حسین بن علی (ع) سرور شهیدان مشرف بشویم».
کد خبر: ۳۳۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 06March 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، بسیجی شهید «قادر سیفی» در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۴۳ در شهر ری چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر منطقه جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه برادر بسیجی شهید قادر سیفی/ ای برادر، آرزوی دیدن شش گوشه سیدالشهداء را داریم

تصاویر نامه نوشته شده به بسیجی شهید «قادر سیفی»

نامه برادر بسیجی شهید قادر سیفی/ ای برادر، آرزوی دیدن شش گوشه سیدالشهداء را داریم

نامه برادر بسیجی شهید قادر سیفی/ ای برادر، آرزوی دیدن شش گوشه سیدالشهداء را داریم

متن نامه‌ای را که به این شهید والامقام نوشته شده است، در ادامه می‌خوانید:

«خدمت برادر عزیز رزمنده قادر سیفی

درود خدا به امام عصر (عج) منجی عالم بشریت و بر پا کننده حکومت جهانی اسلام و سلام بر نایب بر حقش امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی و سلام بر شهیدان گلگون کفن از انقلاب حسینی تا انقلاب خمینی و سلام بی‌پایان بر آن رزمندگانی که در جبهه‌های سوزان جنوب و غرب کشور و جنوب لبنان و سلام به تمامی خانواده مخصوصاً مادر بزرگوارمان خدمت شما برادران رزمنده در جنوب لبنان.

باری برادر عزیز نامه پر از مهر و محبت شما به دست‌مان رسید خیلی خوشحال شدیم و از شما برادر تقاضا می‌کنیم حداقل در ماه دو سه مرتبه نامه بنویس تا بلکه این حقیران مخصوصاً مادرمان شاد بشویم و دست بر دعا بر می‌داریم و می‌گوییم خداوندا از شما تقاضای عاجزانه می‌کنیم هرچه زودتر پرچم خونین اسلام برفراز آسمان پهناور برافراشته بشود و آروزی آن روزی را داریم که در شش گوشه قبر سیدالشهداء حضرت حسین بن علی (ع) سرور شهیدان مشرف بشویم تا درد‌های و عقده‌های دل‌مان را در آن جا خالی کنیم.

قادر جان حال تمامی خانواده خوب می‌باشد و به دعاگویی شما عزیزان مشغول می‌باشیم و مادر بزرگوارمان از راه دور صورت زیبایت را می‌بوسد و تمامی خانواده چه برادران و چه خواهران سلام و صورت را می‌بوسند و هم چنین اکرم السادات و کلیه اقوام دوستان و آشنایان سلام می‌رساند و امیدواریم به خداوند منان بزودی زود حمله داشته باشیم تا رزمندگان ما به پیروزی نهایی نائل گردند.

از شما برادران می‌خواهیم در حق ما گناهکاران دعا کنید، چون که دعای شما زود مستجاب می‌شود.

از خداوند الرحمن الرحیم می‌خواهیم این رهبر عزیز رهبر مستضعفان رهبر سیاهان قاره افریقایی را برای ما نگهدارد و دشمنان او سرنگون، نابود و رزمندگان ما را سلامت، پیروز و معلولین و جانبازان ما را شفاء و شهدای ما را با شهدای صدر اسلام مشهور [محشور] و ما را خداوند بیامورزد.

تاریخ ۱۳۶۲/۴/۲۷ روز دوشنبه ساعت ۱۱ صبح در اتاق کارم در وزارت ارشاد اسلامی دفتر روابط عمومی مشغول نوشتن هستم.

ومن الله توفیق»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار