استاد حوزه و دانشگاه:

شعار «مرگ بر آمریکا» ریشه در دین و اعتقادات ملت ایران دارد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز شعار مرگ بر آمریکا ریشه در دین و اعتقادات ما دارد و دشمن بداند هرگاه اگر توانست ما را از دین جدا کند از این شعار هم جدا خواهد کرد.
کد خبر: ۳۳۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ - 05March 2019

شعار «مرگ بر آمریکا» ریشه در دین و اعتقادات ملت ایران دارد / جمهوری اسلامی با پرچم ولایت فقیه پیروز همه میادین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «احمد پناهیان» استاد حوزه و دانشگاه در ششمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که امروز در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، با بیان اینکه جلسات شهدا متعلق به خداست، اظهار داشت: این جلسات تشویق‌کننده کسانی است که راه شهدا را ادامه می‌دهند.

وی افزود: در این جلسات باید از وجود حضرت زهرا (س) به صورت ویژه بهره‌مند بشویم، کار در این وادی را رسالت فاطمی و زینبی برشمرد و گفت: برای ادامه دادن خط و راه شهدا نیازمند کسب راه و سیره شهدا هستیم.

استاد حوزه و دانشگاه با عنوان اینکه مازندران در عرصه‌های مختلف امتحان خود را خوب نشان داد، بیان داشت: حماسه و مقاومت این مردم در جبهه استکبار و مبارزه با منافقین و مخصوصا حماسه ششم بهمن آمل فراموش ناشدنی است.

پناهیان با بیان اینکه حضرت زهرا (س) نمونه کامل و اسوه به تمام معنی در عرصه جهاد و مبارزه است، اضافه کرد: وجود حضرت زهرا (س) مملو از ایمان به خدا و کمالات بوده و همسرداری، کرامت، بزرگواری، عصمت و عفاف از ویژگی‌های برجسته این بانو است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی صدور آموزه‌های فاطمی توسط امام خمینی (ره) بود، گفت: حضرت زهرا (س) به تنهایی کار یک امت را به دوش کشید و رزمندگان ما هم در جبهه‌ها نگاه‌شان به صدیقه اطهر بود و در این مکتب بزرگ شدند.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: تردید در نصرت خدا از بی‌ایمانی است، افزود: فاطمه زهرا (س) فرزندانی را برای آخرالزمان تربیت کرد که در دفاع مقدس خود را فدای اسلام کردند و وجود 245 هزار شهید حجت قاطع برای رسیدن به حاکمیت حضرت صاحب الزمان (عج) است.

پناهیان ادامه داد: امروز شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر کفر و مرگ بر نفاق است و علی‌رغم تلاش دشمن برای رنگ باختن این شعار، دیدیم که ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رساتر از دهه‌های گذشته این شعار را سر دادند چرا که این شعار ریشه در دین و اعتقادات ما دارد و دشمن بداند هرگاه اگر توانست ما را از دین جدا کند از این شعار هم جدا خواهد کرد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حضرت زهرا (س) در جهاد اسوه و الگوی مقاومت در میدان نبرد با طواغیت، مستکبران و نفاق بوده‌است، گفت: پرچم این کشور به دست ولایت فقیه بوده و جامعه با بصیرت ما در خط مبارزه با جبهه کفر و نفاق رشد کرده و پیروز همه میادین بوده‌است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود جبهه مقاومت، امتحان سخت‌تر شده و فرزندان این ملت برای هدایت نبرد یمن نیز حرکت کردند و این پیروزی سپاه اسلام ریشه در دفاع مقدس دارد.

استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس 850 هزار بسیجی به میدان نبرد اعزام شدند و با همین عده اندک، جبهه اسلام پیروز شد و انقلاب و کشور و نظام حفظ شد.

پناهیان با بیان اینکه با صدور دفاع مقدس به جهان و تشکیل جبهه مقاومت، در طی هفت سال، دو کشور را آزاد کردیم، گفت: این پیروزی با خون شهدا حاصل شده و جریان جهاد بعد از دفاع مقدس رشد کرد و مصر و سوریه و لبنان و غزه و فلسطین و جهان اسلام را فرا گرفت و این رشد جهاد و شهادت ریشه‌اش در دفاع مقدس بوده است.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: این جریان مبارزه خاتمه‌اش تشکیل دولت کریمه حجت بن الحسسن العسکری خواهد بود.

وی بر ضرورت تجلیل از مادران شهدا تأکید کرد و به سه دوره زندگی شهدا اشاره و یکی از این دوره‌ها را زندگی با ائمه عنوان کرد که از زمان شهادت آغاز می‌شود و عملشان رشد می‌کند، گفت: یعنی هنوز فرزندان این مادران شهدا در حال نبرد با دشمنان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار