دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران:

محرومیت‌زدایی در سایه تعامل محقق خواهد شد

سردار «ابوالقاسم منصوری» با تأکید بر اینکه تعامل موفقیت‌های چشمگیری را در حوزه محرومیت‌زدایی به همراه خواهد داشت، گفت: مشارکت نیروی زمینی سپاه پاسداران با آستان قدس رضوی در حوزه محرومیت‌زدایی باعث سرعت گرفتن فعالیت­‌ها در این حوزه شده است.
کد خبر: ۳۳۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ - 05March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالقاسم منصوری» دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران در آیین رونمایی از الگوی محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی به همراه مراسم اهدای 800 سری جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق مرزی که امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه پاسداران مفتخر است در کنار اجرای مأموریت‌های سخت در مناطق امنیتی و مقابله با اشرار و معاندین در مرزهای کشور، برابر تدابیر تصویبی فرمانده‌کل سپاه پاسداران تمام ظرفیت‌‌های سازمانی خود را پای کار بیاورد تا خدمت به مردم سلحشور مناطق مرزی کشور را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

وی در ادامه به اظهار رضایت رهبر معظم انقلاب از فعالیت‌­های سپاه پاسداران در جهت محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: از سال­‌ها پیش نیروی زمینی سپاه پاسداران در استان­‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی با تعامل با کمیته امداد، بهزیستی، آستان قدس رضوی و خیرین فعالیت‌­های خود را در راستای خدمت به مردم مناطق مرزی این استان‌­ها آغاز کرده است.  

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران 34 هزار پروژه در حوزه اشتغال­‌زایی، عمرانی، خدمت رسانی و فرهنگی در استان­‌های مرزی انجام داده که برای 16 هزار نفر به صورت مستقیم و برای 28 هزار نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

منصوری یادآور شد: اهدای جهیزیه به زوج­‌های جوان، توزیع بسته­‌های معیشتی و لوازم التحریر و کمک به ایتام از جمله برنامه‌هایی است که نیروی زمینی سپاه پاسداران با تعامل با مجموعه­‌ها و دستگاه­‌های اجرایی به منظور خدمت به مردم مناطق کم برخوردار کشور انجام داده است.    

وی بیان داشت: توفیق مشارکت نیروی زمینی سپاه پاسداران با آستان قدس رضوی، برگ زرینی در حوزه محرومیت‌زدایی است که این هم­‌افزایی منجر به سرعت گرفتن فعالیت‌­ها شد و امیدواریم این تعامل تداوم داشته باشد تا منجر به انجام اقدامات گسترده‌تری شود.

طی این مراسم 800 سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، بخاری، جاروبرقی، سرویس چینی، سرویس قاشق چنگال، سرویس قابلمه، فرش، پنکه، کتری سماوری که در داخل کشور تولید شده توسط قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران و با مشارکت آستان قدس رضوی، کمیته امداد، بهزیستی و خیرین به زوج‌های جوان اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار