بابااحمدی خبر داد؛

نحوه محاسبه کسر خدمت و معافیت جبهه کارکنان دولت در مناطق امنیتی درگیر

معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفین نحوه محاسبه کسر خدمت و معافیت جبهه کارکنان دولت در مناطق امنیتی درگیر را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۳۶۳۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ - 05March 2019

نحوه محاسبه کسر خدمت و معافیت جبهه کارکنان دولت در مناطق امنیتی درگیربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «حیدر بابااحمدی» معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفین در خصوص نحوه محاسبه کسر خدمت جبهه و معافیت فرزندان کارکنان دولت در مناطق امنیتی درگیر و نحوه دریافت کسر خدمت سربازی برای فرزندان کارکنان دولت که در زمان 8 سال دفاع مقدس در مناطق جنگی مشغول به خدمت بودند، اظهار داشت: آن دسته از کارکنان دولت که در اجرای وظایف سازمانی خود از تاریخ ۱۳۵۹/۶/۳۱ تا ۱۳۶۷/۵/۲۷ در مناطق امنیتی درگیر مشغول خدمت بوده و در شُمول مصوبه اخیر ستاد کل نیرو‌های مسلح صرفا برای برخورداری از کسر خدمت و معافیت فرزندان خود؛ با مراجعه به اداره یا سازمان متبوع در شهرستان یا مرکز استان نسبت به تشکیل پرونده برابر ضوابط و مقررات و شیوه نامه ابلاغی اقدام کنند.

معاون سرمایه نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین رعایت سه مورد ذیل را الزامی دانست و افزود: برابر ابلاغ شماره 2213/1/10/33 تاریخ 1397/08/15 ستاد کل نیرو‌های مسلح، نصف مدت خدمت کارکنان دولت مستقر در مناطق امنیتی درگیر، مطابق دستورالعمل جامع مناطق جنگی، امنیتی و عملیاتی موسوم به طرح امام حسن مجتبی (ع)، به عنوان سابقه خدمت موظفی محاسبه و افراد صرفا می‌توانند از تسهیلات کسر خدمت و معافیت فرزندان برخوردار شوند.

2- مفاد این ابلاغیه به کلیه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی ابلاغ شده و لازم است افراد ذینفع به کارگزینی اداره متبوع خود در مراکز استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه و یا ادارات خود در شهرستان‌های تابعه مراجعه کنند.

3- به منظور جلوگیری از تضییع احتمالی حقوق افراد، در حال حاضر رسیدگی و بررسی پرونده افرادی که فرزند آنان در حین خدمت دوره ضرورت و یا در شرف اعزام به خدمت می‌باشند در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: با عنایت به مراتب فوق‎الذکر، افراد ذینفع برای برخورداری از تسهیلات مذکور الزاما به کارگزینی اداره یا سازمان تابعه خود مراجعه کنند.

بابااحمدی گفت: نمایندگان محترم وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی مرتبط، پرونده‌های تکمیل شده و حائز شرایط را تحویل معاونت سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفین خواهند داد و خادمین بسیجیان در این سازمان برابر مقررات و ضوابط مربوط، با سرعت نسبت به بررسی و تعیین تکلیف نهایی پرونده‌های دریافتی اقدام و نتایج را از طریق نمایندگان و رابطین محترم وزارتخانه‌ها به متقاضیان واجد شرایط اطلاع‎رسانی خواهند کرد؛ لذا از همه عزیزان مشمول طرح، تقاضامندیم برای رفاه حال خود و کمک به انجام بهتر امور خدمت رسانی، از مراجعه مستقیم به سازمان بسیج مستضعفین خودداری فرمایند.

وی در پایان افزود: این مناطق فقط بعضی از شهر‌های شمال غرب کشور یعنی تعدادی از شهر‌های استان‌های آذربایجان غربی و کردستان و کرمانشاه را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ 241

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ماندانا زالیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
سلام. ببخشید امروز مراجعه کردم به نیروی انسانی بسیج عرض کردند متاسفانه طرح امام حسن در مورد معافیت یا کسری خدمت لغو شده.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار