سردار مجیدی:

نقش ایران در تصمیم گیری‌های جهان غیر قابل انکار است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: پدران و مادران شهدا به خود ببالید که نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک فرزندان شما اکنون در تصمیم گیری‌های جهان موثر واقع شده و نقش آن هویدا شده است.
کد خبر: ۳۳۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ - 06March 2019

به برکت خون پاک شهدا نظام جمهوری اسلامی ایران در تصمیم گیری‌های جهان موثر استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در مراسم تجلیل از پدران و مادران شهدا، اظهار داشت: طبق حدیثی از ائمه اطهار «شرافت هر مکانی به انسان‌هایی است که در آنجا هستند». 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه پدران و مادران شهدا به نظام جمهوری اسلامی عزت دادند، افزود: اگر پدران و مادران شهدا نبودند اکنون نامی از ایران در دنیا نبود لذا همه مسئولین خادمان این عزیزان هستند.

مجیدی با اشاره به اینکه این انقلاب ۴۰ سال را با عزت و اقتدار پشت سر نهاد ادامه داد: شهدا کاری کردند که اکنون هیچ دستور دهنده‌ای (آقابالاسر) بر این کشور حاکم نیست. اگر امروز تصمیمی برای این کشور گرفته می شود توسط خود مردم و مسئولین است در صورتی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشور‌هایی همچون انگلیس و آمریکا تصمیم گیرنده این نظام بودند و این بزرگ ترین آزادی برای ما است.

وی ابراز کرد: حال با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، رهبر فرزانه نظام جمهوری اسلامی نقشه راه و گام دوم این انقلاب را برای مسئولین و آحاد مردم معین و مشخص می کند.

فرمانده سپاه استان بیان کرد: شما پدران و مادران شهدا به خود ببالید که نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک فرزندان شما اکنون در تصمیم گیری‌های جهان موثر واقع شده و نقش او هویدا گشته است.

وی با بیان اینکه امروز نقش سرداران بزرگی همچون همدانی و سلیمانی در جهان مطرح است، عنوان کرد: امروز سبز پوشان جمهوری اسلامی ایران با تمام توان مسیر شهدا را با اقتدار ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار