سردار اشتری:

ناجا جوان‌تر می‌شود/ هدف ما رسیدن به تراز انقلاب اسلامی است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: یکی از اهداف ناجا رسیدن به تراز انقلاب اسلامی است و برای رسیدن به این هدف گام‌های خوبی در سال‌های گذشته و سال جاری برداشته شده است.
کد خبر: ۳۳۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ - 06March 2019

اشتریبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای پلیس نظام وظیفه، راهور و فتای ناجا با اشاره به اینکه سال ۹۷ سالی پرکار برای نیروی انتظامی بود، اظهار داشت: همکاران من در سراسر کشور توانستند با همت جهادی و تلاش مضاعف خود مأموریت‌های محوله را به خوبی انجام دهند.

وی ادامه داد: همکاران من با کمترین هزینه، بیشترین تاثیرگذاری را در مأموریت‌های خود داشتند و امروز نیروی انتظامی مورد اعتماد مردم است.

فرمانده ناجا افزود: از اینکه توانسته‌ایم خدمتگزار خوبی برای مردم و‌ سرباز خوبی برای ولایت باشیم، خدا را شکر می‌کنیم.

سردار اشتری گفت: یکی از اهداف ناجا رسیدن به تراز انقلاب اسلامی است و برای رسیدن به این هدف گام‌های خوبی در سال‌های گذشته و سال جاری برداشته شده است.

وی عنوان کرد: با تقویت زیرساخت‌ها و تقویت نیرو‌ها از نظر آموزشی و حرفه‌ای شدن و استفاده از فناوری‌های روز، به نقطه مطلوب نزدیک می‌شویم و در سال جدید در این مسیر با شتاب بیشتری حرکت خواهیم کرد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ابتکار و شادابی در کار‌ها یکی از اهداف ناجا است، افزود: در سال جدید کارکنان و فرماندهان ما با توجه به پیچیدگی جرایم و حجم کار باید به دنبال ابتکار و استفاده از فناوری‌ها باشند.

سردار اشتری یکی از دلایل جابجایی فرماندهان را تحول در کار‌ها، پیشرفت و رسیدن به اهداف مد نظر نیروی انتظامی برشمرد و گفت: هدف اصلی ما از جابجایی، تحرک و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم است.

وی با بیان اینکه فرآیند این جابجایی‌ها عالمانه و بر اساس توانمندی‌ها و سنوات خدمتی این افراد است، عنوان کرد: در خصوص این افراد مشورت‌های زیادی می‌شود و پس از بررسی‌های مختلف، انتصابات صورت می‌گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر لزوم جوان‌گرایی این نیرو اظهار داشت: میانگین سن خدمتی در ناجا پایین‌تر آمده و بنای ناجا این است که در سال ۹۸، پنج سال جوان‌تر شود.

سردار اشتری در ادامه درباره اقدامات ناجا در روزهای پایانی سال گفت: به دلیل اینکه مردم در این مقطع بیشتر در بازار حضور دارند، پلیس آمادگی لازم را در خدمت‌رسانی به مردم دارد.

وی افزود: پلیس برای چهارشنبه آخر سال آماده است و امیدواریم با همکاری مردم مشکل خاصی در چهارشنبه پایان سال نداشته باشیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه خط قرمز ناجا آرامش و امنیت مردم است، تأکید کرد: نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند در چهارشنبه پایان سال امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد، برخورد قاطع خواهد کرد.

سردار اشتری در پایان با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه نوروزی پلیس راهور، گفت: قرارگاه جهادی راهور از ۲۵ اسفندماه شروع به کار خواهد کرد و تا پایان سفر‌های نوروزی در خدمت مردم است. مردم نیز می‌بایست توجه لازم را به توصیه‌های پلیس داشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار