تقدیر از معاون روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی

رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح از معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی «صمد علی بیگلو» در برگزاری کنگره ملی سردار شهید «حسن باقری» تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۳۳۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ - 06March 2019

تقدیر از معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ پاسدار «ابوالقاسم فروتن» رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح از زحمات و تلاش‌های «صمد علی بیگلو» معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در برگزاری باشکوه کنگره ملی سردار سرلشکر پاسدار «شهید حسن باقری» قدردانی کرد.

در متن لوح سپاس آماده است:

برادر ارجمند جناب آقای صمد علی بیگلو

معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی

خدای بزرگ را شاکریم که در سایه الطاف و امدادهای بی پایانش با رهبری پیامبرگونه امامین انقلاب اسلامی در عصر جاهلیت مدرن، بعثت مجددی برای ملت ایران فراهم آمد و با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357 تابش دوباره خورشد عالم تاب اسلام ناب محمدی(ص) بر پهنه گیتی رقم خورد، تا بشریت تحت سلطه فرعونیان زمانی رهایی یافته و به ساحل عزت و سعادت رهنمون شوند.

اینک در آستانه پاسداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که اهداف و آرمان های بلند شهیدان پر فروغ تر از همیشه هدایتگر نسل های امروز و فردای امت اسلامی قرار گرفته است، برپایی کنگره ملی سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن باقری(غلامحسین افشردی) که نابغه جنگ و در زمره معجزه های انقلاب اسلامی به شمار می رود را گرامی می دارم.

در این رهگذر بر خود وظیفه می دانم به مصداق کلام شریفه "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از همت جهادی و تلاش مخلصانه جنابعالی در برگزاری باشکوه این رخداد معنوی و الهام بخش با اهدای "لوح سپاس" قدردانی نمایم.

دوام توفیق و سربلندی آن برادر عزیز در صف مجاهدان فی سبیل الله و پاسداشت مقام شهید و شهادت، تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و پیروی از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) را از درگاه کبریایی خواستارم.

رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح

سرتیپ پاسدار «ابوالقاسم فروتن»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها