مسئول جدید بنیاد فرهنگی روایت فتح:

وظیفه روایت فتح در گام دوم انقلاب روایت جنگ نرم است

سیدمحمد یاشارنادری رویکردهای اصلی و کلان بنیاد فرهنگی روایت فتح در گام دوم انقلاب را روایت جنگ‌نرم دانست.
کد خبر: ۳۳۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ - 06March 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سید محمد یاشارنادری مسئول جدید بنیاد فرهنگی روایت فتح ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیران این بنیاد، اظهار داشت: ما در این مرحله جدید از حیات بنیاد وظیفه داریم که ضمن حفظ دستاوردهای سالیان گذشته، که به جرأت بزرگترین منبع و مرجع در حوزه هنر مقاومت کشور است، در بحث جنگ‌نرم حضور فعال و جدی‌تری داشته باشیم.

نادری جنگ امروز را جنگ نرم دانست و افزود: دشمنان انقلاب از طریق جنگ نرم امروزه در مرحله‌های گوناگون وارد مقابله و تخاصم با نظام شده‌اند. اگر در ایام جنگ تحمیلی و دفاع مقدس شهید و جانباز می‌دادیم، امروز هم در عرصه جنگ نرم شهید و جانباز داریم و به نوعی مبارزه ادامه دارد، با این تفاوت که اگر در گذشته تهدید دشمن با موشک و توپ و خمپاره بود امروزه نوع مبارزه عوض شده و خانواده و فرزندان در معرض این تهدیدات هستند حال در این میدان و جدال نابرابر، عده‌ای مردانه در حال جنگیدن هستند و الحمدالله جبهه فرهنگی انقلاب نیز در خط مقدم این پیکار است و خوب عمل می‌کند.

وی افزود: اکنون در جنگ‌نرم ما به مرز توانمندی رسیده‌ایم و به فرموده مقام معظم رهبری دشمن در جنگ‌نرم هم از ما شکست خورده و کاری نتوانسته از پیش ببرد. به عنوان مثال اربعین حسینی و پیاده روی عشاق سید الشهدا (ع) مهمترین نمونه برای شکست دشمن در جنگ نرم است. از دیگر موارد شکست دشمن حضور فعال اقشار مختلف مردم در کاروان‌های زیارتی راهیان‌نور است که رزمندگان و شهدای مدافع حرم دست پرورده و در امتداد همین جریان‌ها هستند.

وی در خصوص رویکرد جدید بنیاد فرهنگی روایت فتح گفت: امروزه در آستانه دهه پنجم انقلاب، ابزارهای مقابله با دشمن تغییر کرده و رسالت امروز روایت فتح شبهه‌زدایی گره‌گشایی ذهنی از جامعه و رفع اثرات مخرب تلقین‌های منفی دشمن در جامعه است که هدف دشمن از این کار، ناکارآمد جلوه دادن جریان انقلاب اسلامی است.

نادری ادامه داد: رویکرد دیگر بنیاد، روایت فعالیت‌های حاضر است. امروز فرزندان انقلاب 40 هزار پروژه محرومیت‌زدایی را در سراسر کشور در حال انجام و بهینه‌سازی دارند و ما باید راوی خدمات مجاهدت‌گونه این عزیزان نیز باشیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها