مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی خراسان شمالی:

خراسان شمالی در جایگاه اول نمایشگاه های مدرسه انقلاب قرار دارد+تصاویر

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی خراسان شمالی در آئین اختتامیه هفتمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب اظهار کرد: خراسان شمالی در خصوص تعداد نمایشگاه های مدرسه انقلاب به نسبت جمعیت در مقایسه با سایر استان ها در رتبه اول قرار دارد.
کد خبر: ۳۳۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ - 06March 2019

خراسان شمالی در جایگاه اول نمایشگاه های مدرسه انقلاب قرار داد+تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، ظهر امروز آئین اختتامیه هفتمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب با حضور مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی خراسان شمالی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی و دانش آموزان مدارس استان برگزار شد.

در این آئین «یاسر خطیب» مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: شما دانش آموزان باید قدر این فرصت جوانی و نوجوانی را بدانید زیرا روزهایی خواهد رسید که افسوس می خورید کاش قدر این روزها را بیشتر می دانستید.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب در مدارس سطح استان گفت: در هشت شهرستان این نمایشگاه برپا شد که در هر شهرستان یک نمایشگاه به عنوان نمایشگاه شاخص انتخاب شد.

خطیب عنوان کرد: تعمیق اهداف انقلاب اسلامی، تقویت روحیه خودباوری، امید به آینده و اعتماد به نفس و همچنین تقویت کار گروهی و جهادی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب بود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی خراسان شمالی در ادامه صحبت های خود به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این بیانیه مقام معظم رهبری بسیار به نقش جوانان توجه کرده اند و امید بسته اند بنابراین جوانان و نوجوانان لازم است که این بیانیه را با دقت زیاد مطالعه کنند.

وی اظهار داشت: خراسان شمالی با اینکه استان کوچک و محرومی است اما در بسیاری از شاخص ها در رتبه های بالا کشور قرار دارد؛ خراسان شمالی در خصوص تعداد نمایشگاه های مدرسه انقلاب به نسبت جمعیت در مقایسه با سایر استان ها در رتبه اول قرار داد ولی در مجموع خراسان شمالی در مقایسه با سایر استان ها در رده چهارم یا پنجم قرار دارد.

خطیب با اشاره به برگزاری جشنواره مدال کمرنگ گفت: سال گذشته در جشنواره مدال کمرنگ خراسان شمالی رتبه یک کشور را کسب کرد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان نمایشگاه های مدرسه انقلاب خراسان شمالی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها