مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد مطرح کرد؛

ضرورت تبین دستاوردهای جمهوری اسلامی، قبل و بعد از انقلاب

«حجت‌الاسلام محمد کارگر شورکی» با بیان اینکه مردم یزد آرزوی دیدار با رهبر معظم انقلاب را دارند، گفت: دستاوردهای جمهوری اسلامی در قبل و بعد از انقلاب تبیین شود.
کد خبر: ۳۳۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ - 06March 2019

به گزارش دفاع پرس از یزد، «حجت‌الاسلام محمد کارگر شورکی» در نشست ستاد دهم و دوازدهم فروردین که پیش از ظهر در محل سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه مردم استان یزد بازهم آرزوی دیدار با رهبر معظم انقلاب را دارند اظهار داشت: با توجه به اینکه امکان حضور مقام معظم رهبری در روز دهم فروردین ماه سال آینده در یزد وجود ندارد می‌توان به نحوی برنامه ریزی کرد که مردم یزد و خانواده‌های شهدا در این روز در مشهد مقدس با رهبر انقلاب دیدار کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در ادامه با اشاره به لزوم مقایسه عملکرد جمهوری اسلامی در قبل و بعد از انقلاب گفت: عملکرد ایران اسلامی پس از انقلاب بسیار فراتر از قبل از انقلاب و دوران طاغوت است و باید به بهترین شکل این دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را برای مردم تبیین کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از اقشار مردم آشنایی زیادی با دستاوردهای انقلاب اسلامی ندارند که همین مسئله نشان می‌دهد باید این دستاوردها را تجزیه و تحلیل کرد و برای مردم بیان کرد تا آنها نیز اطلاعات و آگاهی کاملی نسبت به این مسائل داشته باشند.

همچنین سعید زارع در این نشست با اشاره به چهل و یکمین سالگرد قیام دهم فروردین مردم یزد و چهلمین سالگرد 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: امسال در تلاش هستیم که بتوانیم مانند سال‌های گذشته این برنامه به بهترین شکل ممکن در استان برگزار کنیم.

قائم مقام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اضافه کرد: در همین راستا درصدد هستیم تا سخنران مطرح کشوری را برای این برنامه دعوت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار