ادعای کمیته چهارجانبه عربی: ایران مانع از حل مسائل منطقه می‌شود

کمیته چهارجانبه کشور‌های عربستان سعودی، مصر، امارات و بحرین در نشست امروز خود، بار دیگر اتهام‌های همیشگی خود علیه ایران ر. ا. مطرح کرد.
کد خبر: ۳۳۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ - 06March 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، کمیته ضد ایرانی محور عربستان سعودی با تکرار ادعا‌های گذشته خود، ایران را به دخالت در امور کشور‌های عربی متهم کرد.

کمیته وزارتی چهارجانبه کشور‌های عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر موسوم به «کمیته ویژه مقابله با ایران» در حاشیه نشست امروز خود در حاشیه نشست ۱۵۱مین نشست کشور‌های عضو اتحادیه عرب در سطح وزیران خارجه، مدعی شد که اظهارات مقام‌های ایرانی در قبال کشور‌های عربی تحریک‌آمیز است.

این کمیته ضد ایرانی همانند نشست‌های قبلی خود، ضمن متهم کردن ایران به مداخله در امور کشور‌های عربی مدعی شد که اقدام‌های تهران منجر به «شعله ور شدن [آتش]فرقه‌ای و مذهبی» در کشور‌های عربی شده و از این بابت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش «اسکای نیوز عربی»، کمیته مقابله با ایران در نشست امروز خود، این کشور را به حمایت از «شبه‌نظامیان تروریست» و تسلیح آن‌ها در برخی از کشور‌های عربی متهم و ادعا کرد که «فعالیت‌های ایران در برابر تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی جهت حل مسائل منطقه به روش مسالمت آمیز می‌شود».

امارات متحده عربی ریاست امروز این کمیته ضد ایرانی را بر عهده داشت و «احمد ابوالغیط»، دبیر کل اتحادیه عرب نیز در نشست این کمیته حضور داشت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار