افتتاح نمایشگاه دائمی «آیینه انقلاب» در بیت تاریخی امام (ره)

مراسم رونمایی از نمایشگاه دائمی و مصور «آیینه انقلاب» در بیت تاریخی امام خمینی (ره) در قم با حضور علما و روحانیون برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ - 07March 2019

افتتاح نمایشگاه دائمی «آئینه انقلاب» در بیت تاریخی امام خمینی (ره)به گزارش دفاع‌پرس از قم، آیین افتتاح نمایشگاه دائمی و مصور «آیینه انقلاب» با حضور آیت‌الله «حسینی بوشهری» دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، سید «محمدرضا هاشمی» معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، «عبدالله جلالی» رئیس شورای اسلامی شهر قم و جمعی از علما و فضلای حوزه و مردم برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین ملکا» مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی موجب آشنایی بیشتر مردم با سبک زندگی و اندیشه امام خمینی می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را بیان سبک زندگی و تفکر امام خمینی (ره) و انتقال آن به نسل جدید ذکر کرد و افزود: مستندات این نمایشگاه از منابع گوناگون و مورد تأیید مؤسسه نشر و تنظیم آثار امام خمینی (ره) تهیه و تدوین شده است.

ملکا تصریح کرد: بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در قم سالانه پذیرای افرادی از داخل و حتی خارج از کشور است و ماهیانه ۳۰ هزار نفر بازدید کننده دارد.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم متذکر شد: در این نمایشگاه که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گشایش یافته چهل برگ از زندگانی پربرکت امام راحل به تصویر کشیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار