سردار سلامی:

قدرت نظامی ایران متعلق به همه مسلمانان است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: قدرت نظامی ما نه‌تنها متعلق به کشورمان بلکه متعلق به همه مسلمانان است.
کد خبر: ۳۳۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ - 07March 2019

قدرت نظامی ایران متعلق به همه مسلمانان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاح نمایشگاه هوافضای سپاه در پادگان شهید حبیب‌اللهی در اهواز اظهار داشت: خوزستان سرزمین ستاره‌ها و هنرنمایی قهرمانان اسلام و ایران، سرزمین رود‌های زلال، اما خروشان و سرزمین اثبات وفاداری این ملت به کشور ارزش‌ها و اعتقادات خود است.

وی با تقدیر از خانواده شهید عمار موسوی افزود: این نمایشگاه امروز در این نقطه نشان‌دهنده آن است که راه شهیدان ما ادامه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه راه شهدا را هرگز متوقف نمی‌کنیم، تصریح کرد: به دشمنان این پیام را می‌دهیم که یک روزی در این نقطه بودید و امروز هزاران کیلومتر آن طرف‌تر شما را تعقیب می‌کنیم و تا از همه سرزمین‌های اسلامی بیرونتان نکنیم، دست از جهاد برنمی‌داریم.

سردار سلامی بیان کرد: اسلام به حاکمیت و قدرت رسیده و این فقط بخش کوچکی از قدرت ماست؛ به دشمنانمان می‌گوییم که محاسبه کنید، انتهای این قدرت کجاست.

وی عنوان کرد: از نیروی هوافضا سپاه تشکر می‌کنم که در برپایی این نمایشگاه تلاش کردند تا بخشی از جذابیت‌ها و زیبایی‌های قدرت دفاعی اسلام و نه‌فقط ایران را نشان دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به اینکه این قدرت متعلق به همه مسلمانان و اسلام است، گفت: امیدواریم که ایران و همه سرزمین‌های اسلامی هر روز قله‌های بیشتری از موفقیت را فتح کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار