سردار رحیمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پلیس راهور با اجرای طرح طاهر با خودروهای دودزا برخورد می‎کند/حضور محسوس و نامحسوس پلیس در بازار‌های بزرگ تهران

فرمانده انتظامی تهران با اشاره به اینکه خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته در سال 97 احساس امنیت در تهران افزایش داشته است، گفت: نیرو‌های پلیس در پایان سال به طور محسوس و نامحسوس در بازار‌های بزرگ حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۳۳۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 08March 2019

افزایش احساس امنیت در تهران/ حضور محسوس و نامحسوس پلیس در بازار‌های بزرگ تهرانسردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته در سال 97 احساس امنیت در تهران افزایش داشته است، اظهار داشت: با تناسب ماموریت‌هایی که پلیس‌های ما دارند، پلیس امنیت طرح برخورد با اراذل و اوباش، اقلام ضد فرهنگی و رفتار‌های ناهنجار دینی را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: پلیس آگاهی تهران بزرگ وظیفه برخورد با سارقین، مجرمین و کلاهبرداران حرفه‌ای را دارد؛ پلیس پیشگیری با استفاده از ظرفیت تمامی کلانتری‌ها با اجرای طرح رعد با متخلفان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

سردار رحیمی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی با اجرای طرح طاهر با رانندگان متخلف و خودرو‌های دودزا برخورد می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به فعالیت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر یک کار بزرگ انجام داد و توانست منطقه دروازه غار، شوش و مولوی را پاکسازی کند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با قاطعیت با تمام توان ضمن اینکه کار‌های روزانه خود را اجرا می‌کنند با استفاده از تمامی ظرفیت خود با اجرای طرح‌های مختلف به دنبال ارتقا امنیت و آرامش در سراسر تهران هستند.

سردار رحیمی با اشاره به طرح استقبال از نوروز 98 در تهران افزود: در این طرح ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به صورت محسوس و نامحسوس در بازار‌های بزرگ تهران حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار