مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس مازندران مطرح کرد؛

تولید فیلم «اردیبهشت مقاومت» با تأیید لشکر عملیاتی 25 کربلا

سردار عبدالله ملکی با اشاره به ساخت فیلم شهدای خان‌طومان، گفت: این فیلم به شخصیت اجتماعی 16 شهید این حماسه می‌پردازد و فیلم با موضوع مقاومت این شهدا زیر نظر لشکر ویژه 25 کربلا تولید خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ - 07March 2019

تولید فیلم «اردیبهشت مقاومت» با تأیید لشکر عملیاتی 25 کربلابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس مازندران ظهر امروز در جلسه ستاد استانی اردیبهشت مقاومت که در سالن شماره دو استانداری مازندران برگزار شد، با اشاره به حضور 10 یگان لشکر ویژه 25 کربلا در دفاع مقدس، اظهار داشت: مازندران در دفاع از حرم نیز کم نگذاشت و بیش از 40 شهید تقدیم کرد.

وی با بیان اینکه خان‌طومان حماسه مقاومت است، افزود: کسانی که در این حماسه حضور داشتند در تلاش بودند که این حماسه فراموش نشود و با طرح آن در شورای فرهنگ عمومی، این حماسه در تقویم فرهنگی استان ثبت شد تا اردیبهشت مقاومت برای همیشه زنده بماند.

ملکی با اشاره به اولین مراسم اردیبهشت مقاومت که به صورت رزم‌واره در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد، ادامه داد: امسال ستاد اردیبهشت مقاومت را تشکیل دادیم و تصمیم گرفتیم این مراسم را 12 اردیبهشت ماه در آمل برگزار کنیم.

این مسئول با بیان اینکه این مراسم به صورت کاروان مقاومت از دو شهر محمودآباد و بابل به سمت آمل برگزار می‌شود، گفت: هدف مشارکت دادن اقشار مختلف مردم در این برنامه است.

وی با اشاره به ساخت فیلم شهدای خان‌طومان، گفت: این فیلم به شخصیت اجتماعی 16 شهید این حماسه می‌پردازد و تولید فیلم با موضوع مقاومت این شهدا زیر نظر لشکر ویژه 25 کربلا تولید خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار