ما پیروزیم-۹۰/

سند ملی راهیان نور تعیین کننده اهداف اصلی و تقسیم کار در راهیان نور است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سند ملی راهیان نور به عنوان سند اصلی تعیین کننده جایگاه، فرآیند، اهداف، ماموریت و تقسیم وظایف در این مسئله مهم تصویب شده و ابلاغ شده است.
کد خبر: ۳۳۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵ - 07March 2019

سند ملی راهیان نور تعیین کننده اهداف اصلی و تقسیم کار در راهیان نور استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور اظهار داشت: از سپاه و بسیج به عنوان سازمانی که بیشترین سهم، تلاش و زحمت را در جهت حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس دارند قدر‌دانی می‌کنم؛ همچنین از ارتش، نیروی انتظامی، وزارت دفاع، صدا و سیما، وزارت علوم، وزارت بهداشت و درمان، دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش و پرورش و همه دستگاه‌هایی که امروز فرصت کردند گزارش خود را ارائه دهند قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه همه ما اذعان داریم کارهای خوبی در خصوص راهیان نور صورت گرفته است، گفت: باید در این زمینه تلاش‌ ما بیشتر شود و موضوع راهیان نور بر اساس تاثیرگذاری چشم‌گیری که دارد درخور توجه، سرمایه‌گذاری و مورد اولویت اول قرار گیرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تدوین و تصویب سند ملی راهیان نور خاطرنشان کرد: سند ملی راهیان نور به عنوان سند اصلی تعیین کننده جایگاه، فرآیند، اهداف، ماموریت و تقسیم وظایف در این مسئله مهم تصویب و ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: من تاکید می‌کنم که این سند و اسناد اجرایی ذیل آن مبنای همه اقدامات ما در راهیان نور است و باید مورد توجه، عنایت و به آن عمل شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار