جانشین فرمانده ناجا:

نیروی انتظامی با تمام توان از امنیت کشور دفاع خواهد کرد

سردار ایوب سلیمانی گفت: نیروی انتظامی با کسانی‌ که بخواهند در عزت و پیشرفت کشور خللی ایجاد کنند، قاطعانه و بدون توقف مبارزه می‌کند و با تمام توان از امنیت کشور دفاع خواهد کرد.
کد خبر: ۳۳۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸ - 07March 2019

نیروی انتظامی با تمام توان از امنیت کشور دفاع خواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا  عصر پنج‌شنبه (16 اسفند ماه) در خرم آباد به دیدار خانواده شهید سرگرد «جابر بیرانوند» از شهدای راه امنیت رفت و ضمن تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار اظهار داشت:  ارتباط شهدا با این دنیا و خانواده شان قطع نخواهد شد و به نوعی بر اعمال و رفتار همه ما حاضر و ناظر هستند.

وی  با بیان اینکه داوم و استمرار راه شهدا مایه افتخار و سربلندی است، رسیدگی به مشکلات  خانواده های شهدا را وظیفه مسئولین دانست و افزود: تمام  تلاشمان را می کنیم تا باری را از دوش خانواده های شهدا برداریم.

سلیمانی گفت: نیروی انتظامی تا کنون سالانه حدود 70 تا 80 شهید را تقدیم نظام، انقلاب و دفاع از امنیت کشور کرده است که این نشان می‌دهد که در باغ شهادت باز است و واژه شهید و شهادت با نیروی انتظامی نیز عجین شده است.

جانشین فرمانده ناجا  گفت: در هر سفری به استان‌ها سعی می‌کنیم با خانواده های شهدا دیداری داشته باشیم چراکه این عزیزان حق بزرگی به گردن ما دارند.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند در عزت و پیشرفت کشور خللی ایجاد کنند، قاطعانه و بدون توقف مبارزه می‌کند و با تمام توان از امنیت کشور دفاع خواهد کرد.

سلیمانی عنوان کرد: امیدواریم برکت این شهدای عزیز منجر به پیشرفت و اقتدار هر چه بیشتر کشور و خانواده این عزیزان شود.

سرگرد شهید «جابر بیرانوند» بهمن ماه سال جاری در حادثه انفجار تانکر سوخت در بلوار «ولایت» منطقه «دره گرم» خرم آباد که با تیراندازی افراد ناشناس صورت گرفت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها