استاندار یزد:

خانواده شهدا، وفادارترین افراد به آرمان‌های انقلاب هستند

محمدعلی طالبی با اشاره به اینکه نخبگان شاهد و ایثارگران الگوی علمی جامعه می‌باشند، گفت: فرزندان و خانواده شهدا، وفادارترین افراد به آرمان‌های انقلاب هستند.
کد خبر: ۳۳۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱ - 07March 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدعلی طالبی» پیش از ظهر پنج‌شنبه در ششمین همایش نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان یزد که در سالن همایش‌های حضرت باقر العلوم (‌ع) یزد برگزار شد، اظهار داشت: همه کسانی که به نوعی متصل به خانواده شهدا و ایثارگران و جزو آزادگان، جانبازان و ایثارگران به شمار می‌روند نخبه محسوب می‌شوند؛ زیرا این افراد پای در راه فداکاری گذاشتند و با قرار دادن جانشان در طبق اخلاص در دفاع مقدس و دوران مختلف انقلاب اسلامی، نخبگی خود را به اثبات رساندند.

وی ادامه داد: فرزندان و خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان نخبگان جامعه هستند که در مسیر ایثار و خدمت به نظام علی رغم همه محدودیت‌ها ثابت قدم مانده اند و وفادارترین افراد به آرمان‌های انقلاب خواهند بود.

طالبی افزود: در این میان نخبگان شاهد و ایثارگر تلاش بیشتری کرده اند تا از ظرفیت خود بهره بهتری ببرند و به عنوان سرآمدان جامعه الگو و مایه افتخار هستند.

وی تصریح کرد: شاید حمایت‌هایی که از خانواده شاهد و ایثارگر از سوی نظام انجام شده و به حق هم بوده؛ انگیزه‌های برخی در جامعه ایثارگران را در صحنه کسب علم تحت تأثیر قرار داده است اما افراد با انگیزه در جامعه ایثارگر که خواسته‌اند استعدادهای خود را بروز دهند با تلاش مضاعف و صرف وقت و هزینه توانسته اند در حوزه‌های علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و فرهنگی به سرآمدان جامعه تبدیل شوند.

استاندار یزد گفت: جامعه ایثارگری استان جامعه‌ای پویا و فعال است و توانسته نشان دهد روحیه ایثار و نخبگی که پدران، همسران و هم‌رزمانشان داشته‌اند همچنان استمرار دارد و نکته مهم‌تر اینکه انگیزه و الگوی عملی برای همه خانواده شهدا و ایثارگران در کسب مهارت و علم آموزی شده است.

وی ادامه داد: نخبگان شاهد و ایثارگر رسالت سنگین‌تری را برای حفظ ارزش های نظام و آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی دارند و می‌خواهند این ذهنیت را در جامعه اصلاح کنند که اگر موقعیت و مقامی را به دست آورده‌اند؛ مرهون ظرفیت، تلاش و کوشش خود این عزیزان بوده است.

طالبی در پایان سخنان خود با تاکید بر ضرورت تلاش برای ارتقای سطح علمی جامعه ایثارگران و خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان استان تجلیل از نخبگان و سرآمدان این قشر از جامعه را در راستای رشد ظرفیت و توانمندی آنها دانست و اظهار امیدواری کرد: همه در هر جایگاهی که هستیم برای تداوم این مسیر تلاش کنیم.

 در پایان این مراسم از شش نخبه علمی و سرآمد برتر جامعه ایثارگران و شهدای استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها