جانشین فرمانده سپاه پاسداران:

ایران قلب تپنده مقاومت در جهان اسلام است

سردار سلامی گفت: ایران قلب تپنده مقاومت جهان در اسلام، دیار جوانمردان و ایثارگران راه حق و حقیقت است و اعلام می‌کنم که به‌زودی دشمنان را شکست داده و شما را تسلیم اراده بلند خود می‌کنیم.
کد خبر: ۳۳۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ - 08March 2019

ایران قلب تپنده مقاومت در جهان اسلام است

به گزارش دفاع پرس از اهواز، نخستین یادواره سرداران و 650 شهید ایل بزرگ بهمئی با حضور مسئولان لشکری، کشوری، استانی، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهیدپرور استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و بوشهر با حضور سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «صادق آهنگران» از یادگاران دوران دفاع مقدس برگزار شد.

سردار «حسین سلامی» در یادواره سرداران و 650 شهید ایل بزرگ بهمئی اظهار داشت: هر قوم و جامعه‌ای شناسنامه‌، هویت و تصویری در ذهن جهانی دارد و  آن هویتی که ایل بزرگ بهمئی را معرفی می‌کند شجاعت، غیرت، روح جوانمردی، ایثار، وفاداری، فداکاری و سلحشوری و ایمان است.

وی  با بیان اینکه ایل بهمئی بر قله‌های شرف، افتخار، اقتدار، عزت و ایمان ایستاده افزود: مردمان بهمئی پرچمدار شرافت، شجاعت و عدالت هستند و تقدیم 650 شهید گلگون کفن به نظام و انقلاب اسلامی سند صدق وعده غیرت، وفاداری، ایمان و محبت شما است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران عنوان کرد: ما اینجا گردهم آمده‌ایم تا از ستاره‌های پرفروغ آسمان افتخارات ایران اسلامی در شهرستان بهمئی تجلیل کنیم، چرا که شهیدان ما تندیس‌های زندۀ صدق وعده، عقیده و ایمان ما هستند.

سلامی تصریح کرد: شهیدان ما راه عزت را به ما نشان داده و به آن صف طولانی سپاه دشمنان که آرایش و گسترشی برای تهاجم به ارزش‌ها، استقرار و تمامیت ارضی ایران را داشتند اجازه یک موفقیت کوچک ندادند.

وی ادامه داد: وقتی انقلاب ما به پیروزی رسید همه قدرت‌ها هم قسم شدند تا بر این ملت یورش بیاورند و اجازه ندهند حکومتی به نام اسلام به پا خیزد، چون می‌دانستند اگر اسلام دوباره طلوع کند با شمشیر عدالت دادخواهی خواهد کرد و آن‌ها را شکست خواهند داد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران اظهار داشت: همه مستکبران عالم قدرت نظامی شان را برای مقابله با ایران اسلامی به میدان آوردند اما در اوج نابرابری با درایت مقام معظم رهبری و مردم ایران ناکام ماندند زیرا ملت ایران از علی ابن ابیطالب(ع) امام مسلمین آموخته است که هیچ قومی ذلیل نمی شود مگر اینکه دشمن در سرزمینش پا بگذارد.

وی افزود: ملت ایران از تاریخ و قیام عاشورای حسینی آموخت که نباید امام و سپاه امام حسن مجتبی(ع) را تنها بگذارد و به امام خود بی‌وفایی کند و اجازه نداد تاریخ صدر اسلام غم انگیر تکرار شود بلکه این بار سرود پیروزی را در هر مقطعی با شکوه سرود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: تاریخ سراغ ندارد که یک ملت بتواند تنها در تحریم محاصره و انزوا و فشار روانی قدرت‌های بزرگ این گونه مردانه بایستد و سرانجام پیروز شود و اراده خود را به دشمن تحمیل کند و این نیز از برکت پیام شهدا بود که گشایش راهی برای سعادت جامعه را رقم زد.

وی گفت: روزگاری ما در کنار کارون، کرخه و الوند می‌جنگیدیم و دشمن می‌خواست ایران را شکست دهد و سلطه خود را بر عالم کامل کند اما در آن روزهای سخت شهیدان ما از خانه و کاشانه خود جدا شدند و جهاد کردند و آنها را به عقب رانند و امروز سربلندی، آبادی، امنیت و سرافرازی کنونی ایران اسلامی نتیجه جهاد شهیدان و ایثارگری فرزندان این مرز و بوم در جبهه‌های جنگ است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از مردم شهیدپرور این خطه از ایران اسلامی عنوان کرد: وجود چنین جمعیتی بعد از سی سال برای تکریم شهیدان خود بی نظیر است و جای تقدیر دارد و امروز هم به برکت این استواری و استحکام قامت‌های شما است که رهبر معظم انقلاب در برابر همه قدرت‌های بزرگ جهان با وقار و آرامش ایستاده است و این کشور بزرگ و جهان اسلام را از میان امواج پر تلاطم فرقه‌های بزرگ دنیا به سلامت عبور می‌دهد.

سلامی با بیان اینکه امروز هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشورمان دشمان را به زانو درآورده و آنان را خسته کرده‌ایم تصریح کرد: فرهنگ مقاومت را به فرهنگ کشورهای دیگر انتقال داده و سرزمین‌های اسلامی برای مقابله با دشمنان به پا خواستند زیرا دشمن در حال عقب‌نشینی است چرا که در هیچ نبردی موفق نبوده و شکست خورده است.

وی ادامه داد: به زانو درآمدن سربازان صهیونیستی در مقابل حزب‌الله لبنان و جبهه‌های مقاومت اسلامی فلسطین و شکست‌های پی در پی آمریکا در عراق، سوریه، بحرین و یمن گواه این مدعا است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: نبض‌های آل‌سعود، آمریکا، رژیم صهیونستی دیگر به کندی می‌تپد و دیگر راه به جایی نخواهند برد زیرا همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند دیگر ملت ایران از دشمنان ریز و درشت خود نمی‌ترسد. 

وی افزود: ایران  قلب تپنده مقاومت جهان در اسلام، دیار جوانمردان و ایثارگران راه حق و حقیقت است و  اعلام می‌کنم که به‌زودی دشمنان را شکست داده و شما را تسلیم اراده بلند خود می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه شما توان تحمل سیلی‌های بزرگ از این ملت را ندارید عنوان کرد: قدرت انقلاب هر روز رو به گسترش است و دشمنان را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

وی با اشاره به اینکه دیگر خاورمیانه و خلیج فارس برای آمریکا، شرق مدیترانه برای اسرائیل میدان قدرت‌نمایی نیست گفت: خورشید آنها رو به غروب است زیرا ملت‌های مسلمان بیدار شده‌اند و دیگر اجازه خودنمایی و قدرت نمایی به آنها نخواهند داد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان تصور می‌کردند ما با فشار به سمت مذاکره می‌رویم ولی کور خواندند چون ما می‌دانیم و هوشیار هستیم که هر وقت دشمنان زیبا سخن می‌گویند دسیسه‌ای را طراحی کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز از اعتقاد، باور و ایستادگی ملت ایران ناامید شده‌اند، ادامه داد: ما راه شهیدان را ادامه می‌دهیم و بر قدرت خود می‌افزاییم، همه ابزارهای پیشرفت را در اختیار داریم و به هیچ کشوری هم نیاز نداریم.

سلامی با تاکید بر اینکه ما ملت سرافراز ایران اسلامی به خود می‌بالیم و پیش می‌رویم و به سرعت به پیروزی نزدیک می‌شویم، گفت: مقاومت ما به معنای حرکت و شکافتن همه موانعی است که دشمن می‌خواهد ایجاد کند.

وی با بیان اینکه ما قدرت خود اتکایی داریم چرا که همه ظرفیت‌های بقاء در اختیار ماست افزود: فکر می‌کنند ملت ایران با محاصره اقتصادی و تحریم تسلیم می‌شود ولی ما تا آخر ایستاده‌ایم چرا که فرزند جهادیم و شیعه امام حسین(ع) هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها