کاشت ۴۰ نهال به یاد ۴۰ شهید در نخلستان باغ موزه دفاع مقدس خوزستان

سردار علیپور گفت: قصد داریم به بهانه ۴۰ سالگی انقلاب و به نیت ۴۰ شهید دوران دفاع مقدس ۴۰ نهال را در محوطه باغ موزه دفاع مقدس بکاریم تا ضمن ترویج فرهنگ نهالکاری، یاد و خاطره شهدای عزیزمان همچون همیشه سبز بماند.
کد خبر: ۳۳۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ - 08March 2019

کاشت 40 نهال به یاد 40 شهید در نخلستان باغ موزه دفاع مقدس خوزستان

سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در اهواز ضمن تبریک هفته منابع طبیعی اظهار داشت: درخت کاری و حفظ منابع طبیعی از توصیه های بزرگان دینی ماست و ما وظیفه داریم در هر جایگاهی نسبت به انجام این مهم اقدام کنیم.

وی افزود: قصد داریم به بهانه 40 سالگی انقلاب و به نیت 40 شهید دوران دفاع مقدس 40 نهال را در محوطه باغ موزه دفاع مقدس غرس کنیم تا ضمن ترویج فرهنگ نهالکاری، یاد و خاطره شهدای عزیزمان همچون همیشه سبز بماند.

سردار علیپور گفت: برنامه های محتوایی و فرهنگی بسیاری را برای چندین هکتار از فضای سبز مکان ساخت باغ موزه در نظر گرفته ایم که از جمله آنان این است که هر نخل از این نخلستان بزرگ را به نام شهیدی پلاک بزنیم تا خانواده همان شهید بتوانند ضمن بهره بردن از فضای این نخلستان از آن نخل هم مراقبت نموده و حتی محصولش را نیز در راه ذکر خیر و قرائت فاتحه برای یاد شهدا در اختیار این عزیزان قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار