نماینده ولی فقیه در بوشهر:

مساجد مرکز نجات، رشد و کمال انسانی هستند

آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: مساجد یک مکان مقدس سیاسی عبادی و مرکز نجات، رشد و کمال انسانی هستند.
کد خبر: ۳۳۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ - 08March 2019

مساجد مرکز نجات، رشد و کمال انسانی هستند

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در خطبه های این هفته شهر بوشهر اظهار داشت: قوه قضاییه نهادی بسیار مهم است که باید عدالت محوری، حفظ کرامت مراجعان، پرهیز از اطاله، احقاق حق و حقوق محرومان، برخورد قاطع با مفسدان و تحقق فرامین رهبری را در دستور کار جدی خود قرار دهد.

وی گفت: انتظار است حجت الاسلام رئیسی همانند آستان قدس در قوه قضاییه نیز تحول جدی ایجاد کنند تا مایه دلگرمی و اتکا محرومان و همچنین زمینه خوف و ترس برای ظالمان باشد.

صفایی بوشهری در ادامه با گرامیداشت تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد عنوان کرد: مساجد یک مکان مقدس سیاسی عبادی و مرکز نجات، رشد و کمال انسانی هستند.

وی افزود: در این راستا کانون های فرهنگی و هنری شکل گرفته تا جوانان را در فضایی پر از کمال و رشد اسلامی توانمند سازند، و آینده نظام جمهوری اسلامی نیز توسط چنین جوانانی تامین و تضمین می شود.

وی تصریح کرد: جوانان در کانون های فرهنگی و هنری مساجد منشا اقدام های بسیاری هستند که در صورت فراهم سازی زمینه، دامنه این خدمات قابلیت گسترش و توسعه دارد.

صفایی در ارتباط بیانیه گام دوم انقلاب نیز گفت: در این بیانیه که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده باید از سوی چهره های فرهنگی، مسئولان و نخبگان مورد تحقیق، بررسی و کرسی های نظریه پردازی مرتبط با آنها برگزار شود.

صفایی بوشهری تاکید کرد: سند اجرایی کردن بیانیه گام دوم باید بررسی و گفتمانی قالب برای سراسر کشور شود.

وی یادآور شد: دانشگاه ها، مساجد و هیات های مذهبی نیز باید این گفتمان را به نحو بسیار مطلوبی در جامعه نهادینه سازی و زمینه ای فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار