امام جمعه شهر چغادک:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز است

حجت الاسلام «رضا خدری» گفت: یکی از ضرورت‌های جامعه امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و همین تجلیل‌ها به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جوانان مدافع حرم و مجاهدان عرصه­‌های دیگر را پرورش داده است.
کد خبر: ۳۳۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ - 08March 2019

ضرورت‌های جامعه امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت الاسلام «رضا خدری» امام جمعه شهر چغادک امروز در خطبه‌های نماز جمعه  به درپیش رو بودن روز 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 58 پرداخت اظهار داشت: یکی از ضرورت‌های جامعه امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و همین تجلیل‌ها به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جوانان مدافع حرم و مجاهدان عرصه­‌های دیگر را پرورش داده است.

امام جمعه شهر چغادک بر لزوم توجه بیشتر به شرکت در یادواره‌­های شهدا و تجلیل از خانواده‌­های معظم شهیدان تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری در اینباره می فرمایند «ملت ایران تا ابد مدیون شهدا و خانواده‌هاى شهدا است».

وی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جدید قوه قضائیه و تشکر از زحمات ریاست سابق این قوه ابراز داشت: مردم با انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه که بحمدالله سوابق درخشانی هم در قوه قضائیه و هم در بیرون از این دستگاه دارد امیدوارند که در مرحله اول خود دستگاه قضا سر و سامان جدی بگیرد و بسیاری از معضلات و مفاسدی که درون خود این دستگاه است برطرف شود.

خدری مبارزه جدی با فساد در جامعه را دیگر خواسته مردم از دستگاه‌های قضایی عنوان کرد و گفت: به ویژه فسادهای اقتصادی و مبارزه با رانت خواران و ویژه‌خواران که بسیاری از دانه درشت­‌های فاسد متأسفانه مشکلات فراوانی در جامعه ایجاد کرده­‌اند لازم است که برخورد جدی و مستمر برای رفع این مفاسد صورت گیرد.

امام جمعه چغادک در ادامه بر لزوم الگوگیری صحیح از زندگی امام باقر و امام هادی علیهم السلام تاکید کرد و افزود: امام باقر(ع) الگوی نهضت علمی به ویژه در گام دوم انقلاب و امام هادی(ع) نیز به عنوان الگوی مبارزه با دشمنان در شرایط سخت تحریم برای ملت ما هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها