امام جمعه بجنورد:

مجریان کشور کف زندگی خود را با پایین‌ترین اقشار جامعه وفق دهند

حجت‌الاسلام یعقوبی در خطبه این هفته نماز جمعه گفت: مجریان کشور باید کف زندگی خود را با وضعیت پایین‌ترین قشر جامعه وفق دهند.
کد خبر: ۳۳۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ - 08March 2019

مجریان کشور کف زندگی خود را با پایین ترین اقشار جامعه وفق دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» امام جمعه بجنورد در خطبه این هفته نماز جمعه اظهار داشت: در نظام اسلامی به دنیا و آخرت توجه شده است و اسلام هم به رفاه مادی و هم به فلاح معنوی توجه دارد.

وی با اشاره به توصیه رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم مبنی بر داشتن رفاه مادی و بهجت معنوی، بیان کرد: همه مسئولین و مردم باید با همکاری یکدیگر حداقل برخورداری در زندگی را بر همگان ایجاد کنند و مجریان کشور باید کف زندگی خود را با وضعیت پایین ترین قشر جامعه وفق دهند.

امام جمعه بجنورد کمبودهای کالاهای اساسی را از جمله توطئه های دشمن خواند و گفت: باید اقتصاد را از داخل کشور مقاوم‌سازی کرد و اگر نگاهمان به غرب باشد اقتصاد کشور فلج می‌شود.

یعقوبی ادامه داد: علت دیگر کمبود کالاهای اساسی، عدم مدیریت جهادی و پیش بینی دقیق امور است که باعث شده مردم برای تهیه کالای اساسی وارد صف های طولانی شوند و باید مسؤولین برای این موضوع فکری کنند.

وی در پایان با اشاره به انتصاب آیت‌الله رئیسی به ریاست قوه قضائیه گفت: مدیریت توانمند آقای لاریجانی باعث شد مفسدان اقتصادی گوشمالی خوبی ببینند و امیدواریم آقای رئیسی نیز ادامه دهنده این مسیر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها