امام جمعه دلفان:

مسئولان باید بیشتر به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنند

حجت‌الاسلام «علی اکبر جمیاری» گفت: مسئولان باید بیشتر به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنند، در بین مردم حاضر شوند و مشکلات آنها را بشنوند و به آنها رسیدگی کنند.
کد خبر: ۳۳۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ - 08March 2019

مسئولان باید بیشتر به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنندبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد حجت الاسلام «علی اکبر جمیاری» امام جمعه دلفان در خطبه های نماز جمعه این هفته دلفان اظهار داشت: مدیرکل مخابرات لرستان به مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در شهرستان دلفان رسیدگی کنند، مردم مسئولانی را می خواهند که مشکلات آنها را برطرف کنند نه فقط به یک سخنرانی اکتفا کنند.

وی افزود: انتصاب آیت الله رئیسی بعنوان رئیس قوه قضائیه توسط رهبر معظم انقلاب که این انتصاب بر می گردد به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و انتظار حضرت آقا از وی که قضات جوان انقلابی را استخدام کنند، مانند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان که حقا از قضات انقلابی است.

امام جمعه دلفان تصریح کرد: رئیس جدید دستگاه قضا برخورد بی ملاحظه با مفاسد اقتصادی را در دستور کار خودشان قرار دهد و در این کار هیچگونه ملاحضه‌ای جناحی و خط قرمز را نکند.

حجت الاسلام جمیاری با اشاره به بازدید از راکتور آب سنگین اراک طی هفته گذشته خاطرنشان کرد: متاسفانه  لوله های این راکتور پر از سیمان کرده اند،این در حالی است که مسئولان مسأله گوشت قرمز را به FATF ربط می دهند،مسئولان بدانند که مردم ما آگاه هستند چرا اقتصاد مردم را شرطی می کنید و مشکلات اقتصادی را به اروپا ربط می دهید؟

وی افزود: با مردم به صداقت حرف بزنید تا مردم نیز به شما کمک کنند  رهبر انقلاب بارها در مجالس گفته اند  با FATF مخالف هستم، همچنان که با تجمل گرایی مسئولان مخالف هستم چرا باید فرزندان مسئولان در کشورهای خارجی تحصیل کنند و نباید مانند فرزندان مردم در داخل کشور تحصیل کنند.

امام جمعه دلفان گفت: مسئولان باید بیشتر به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنند، در بین مردم حاضر شوند و مشکلات آنها را بشنوند و به آنها رسیدگی کنند  

حجت الاسلام جمیاری اظهارداشت: کسانی که در این ایام برای خریدهای نوروزی خود به استان‌ها و شهرهای همجوار می روند، چرا نباید از اشتغال جوانان شهرستان خودمان حمایت نکنیم از خانواده‌های محترم دلفانی تقاضا می شود که از جوانان این شهرستان حمایت کنند و خریدهای نوروزی خود را از داخل شهرستان انجام دهند تا مشکلات اقتصادی این قشر زحمتکش نیز برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار