دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

خوشه‌های خشم صهیونیسم جهانی

صهیونیست‌ها با انتخاب نام «خوشه‌های خشم» برای کشتار خویش، خود را نماد خانواده مطرح در همیان رمان ساختند که آواره در میانه محیطی بیگانه با آدمیان وحشی و آدمخوار قرار گرفته‌اند و برای فراهم آوردن زندگی بهتر وعده داده شده و تضمین امنیت «ارض موعود» تورات، چاره‌ای جز جنگ ندارد.
کد خبر: ۳۳۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۱ - 30March 2019

خوشه‌های خشم صهیونیسم جهانیبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، همزمان با اجلاس شرم الشیخ مصر، ارتش رژیم اشغالگر قدس در تشکلی بی سابقه به تمامی نیرو‌های تحت امر خود فرمان آماده باش نظامی صادر می‌نماید. ارتش صهیونیستی آرایشی صد درصد تهاجمی به خود می‌گیرد و این همه خبر از آرامش پیش از طوفان دارد.

طرح عملیاتی به لبنان در «مرکز مطالعات استراتژیک دایال» و با همکاری مشترک استراتژیست‌های این مرکز و فرماندهان و طرحان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی تدوین می‌گردد.

آنان پیشاپیش نام عملیات هجوم سراسری به لبنان را نیز انتخاب نموده‌اند. «خوشه‌های خشم» نامی که ناخودآگاه باب 26 «سفر اشعیای بنی»، «عهد عتیق» را به رمانی از «جان اشتاین بکت» به ذهن متابدر می‌سازد.

رمان خوشه‌های خشم بکت، این رمان نویس معاصر آمریکایی؛ حکایت خانواده‌ای رانده شده و مهاجر از کشاورزان اوکلاهاما است که برای زندگی برتر وعده داده شده به کالیفرنیا مهاجرت می‌کنند و این سفر پر رنج مملو از رشادت‌ها و حماسه‌های این خانواده تنها و آواره است. اما آن‌ها در این بین با قوانین و مقررات ناعادلانه و محیط و آدمیان بیگانه، به ستیز برمی‌خیزند. رمانی این چنین که بعنوان متون درسی دانش آموزان آمریکایی محسوب می‌گردد و از ابتدا ذهن و جان آنان نهادینه می‌گردد.

صهیونیست‌ها با انتخاب این نام برای کشتار خویش، خود را نماد آن خانواده مطرح ساخته‌اند که آواره در میانه محیطی بیگانه با آدمیان وحشی و آدمخوار قرار گرفته‌اند و برای فراهم آوردن زندگی بهتر وعده داده شده و تضمین امنیت «ارض موعود» تورات، چاره‌ای جز جنگ ندارد. چه آنکه آدمیان ساکن در محیط پیرامون‌شان- مسلمانان، مردمی وحشی و خشن هستند که زبانی جز جنگ و گلوله باز نمی‌شناسند! انگاره‌ای آهنین که در این نیم قرن حضور موجودیت نامشروع این رژیم در این منطقه از سوی «امپراتوری رسانه‌ای صهیونیسم جهانی و غرب» ترویج شده است.

شبکه جاسوسی موساد مستقر در لبنان، پیش از آغاز تهاجم خوشه‌های خشم، در تکاپوی وسیع و بی سابقه به شناسایی محل سکونت و استقرار هزار تن از فعالان جنبش انقلابی حزب الله لبنان در بالاترین سطوح اقدام می‌نماید. قرار بر این بود ساعتی نگذشته از آغاز عملیات به فاصله اندکی از تهاجم سراسری به لبنان، حجم بسیار گسترده‌ای از انواع هواپیما‌ها و بالگردهای نظامی این رژیم در گونه‌های شکاری- بمب افکن، جنگنده، رهگیر و ... می‌بایست محل سکونت و استقرار آن هزار تن با بمب‌های هوشمند لیزری بمباران شد.

اما به لطف حضرت خیرالماکرین، مکر مکاران غربی- صهیونیستی به خودشان بازگردانیده شد و در پی امداد‌های غیبی سه روز پیش از آغاز عملیات خوشه‌های خشم، سرویس اطلاعاتی جنبش حزب الله در عملیاتی اطلاعاتی- امنیتی بطور کاملا اتفاقی توانست چند تن از اعضای شبکه جاسوسی اسرائیل را دستگیر نموده و طرح شوم آنان پی برد و بدینگونه خداوند با عنایتی خاص جان هزار تن از فعالان ارشد جنبش حزب الله را از خطر مرگ رهانید.

صهیونیست‌ها که در عملیت‌های شهادت طلبانه که در عرض یک هفته بوقوع پیوسته بود، تلفاتی بالغ بر 70 کشته و افزون بر 150 زخمی متحمل گشته بود. اینک تحت پوشش «مبارزه با تروریسم بین‌المللی» چراغ سبز حمله به لبنان را از شیوخ شرم الشیخ دریافت کرده بود.

هم از این بود که وزیر دفاع وقت انگلیس از موضعی جانبدارانه به نفع رژیم صهیونیستی گفت: هر تدبیری که برای ادامه حیات اسرائیل لازم تشخیص داده شود، انگلستان از آن قاطعانه حمایت خواهد کرد و اساسا این مسائل در کنفرانس شرم الشیخ نیز با دقت مورد بررسی قرار گرفته است.

صهیونیست‌ها 21 روز پیش از آغاز عملیات در منطقه «رب الثلاثین» در روز اول فروردین 75 ضربه هولناکی که از سوی شهادت طلب مجاهد «علی ضیف» دریافت داشتند. این قمر استشهادین و قهرمام بی بدیل القدسیه توانست با حمل 30 کیلوگرم مواد منفجره در یونیفرم نظامیان صهیونیست خود را به یک ستون نظامی اسرائیلی نزدیک ساختند و تا آنان بخود بیایند با انفجار مواد منفجره جیب حامل فرمانده ستون که یک سرهنگ اسرائیلی بود را به تمامی نفراتش به دیار عدم فرستد.

پس از این عملیات شهادت طلبانه شهید علی ضیف، حکام تل آویو در 21 آوریل 1996 برای کسب اهداف ذیل در مدت کمتر از یک هفته به میدان نبرد لبنان آورند:

1- ایجاد شکاف در میان ملت لبنان و شکل دهی یک جریان مخالف مقاومت در میان مردم.

2- ایجاد جدایی در روند سوری- لبنانی فرآیند به اصطلاح صلح خاورمیانه.

3- افزایش رای «حزب کار» و تضمین پیروزی «شیمون پرز» نخست وزیر و رئیس این حزب در انتخابات ماه آینده.

و از همه مهمتر؛

4- نابودی و حذف کامل «جنبش انقلابی حزب الله لبنان» از معادلات سیاسی- نظامی منطقه خاورمیانه.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار