دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

لبنان سرزمین بی‌دفاع

عملیات خوشه‌های خشم اسرائیل در پی رسوایی قانا می‌رفت تا چهره پلید تروریست‌های بچه کش تل‌آویو را برابر جهانیان آشکار سازد؛ خصوصا از آن جهت که ژنرال‌های صهیونیست و در اقدامی جنون آمیز و از سر استیصال وجب به وجب خاک لبنان کوچک و بی‌دفاع را طعمه آتش قهر شیطانی خویش ساخته بودند.
کد خبر: ۳۳۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۳ - 31March 2019

لبنان سرزمین بی دفاعبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، رژیم صهیونیستی مطمئن از پیروزی برق آسای خویش، نام این تجاوز سهمگین را خوشه‌های خشم لقب داده بود. او در راه نیل به اهداف خویش به هیچ کس و هیچ چیز رحم نمی‌کند. شهر‌ها و روستا‌ها و مناطق مسکونی و حتی مدارس به اهداف نظامی تبدیل می‌شوند.

ماشین عظیم جنگی حکام تل آویو از زمین، آسمان و دریا و وجب به وجب خاک لبنان بی دفاع را آماج انواع و اقسام گلوله‌ها و بمب‌ها و موشک‌های خود می‌سازد.

رژیم صهیونیستی مناطق مسکونی جنوب بقاع، بیروت و جبل را مورد شدیدترین و بی سابقه‌ترین حملات خود از یال 1982 قرارداد حملاتی که موجب به راه افتاد، موج عظیم 500 هزار نفری آوارگان فلسطینی گردید.

همه روز جنگنده‌ها، بمب افکن‌های F-16 و F-4 ارتش رژیم صهیونیستی در معیت جنگنده‌های F-15 این رژیم به شخم زنی سرزمین صدر اسلام می‌پرداختند.

حال نوبت مقاومت اسلامی- شاخه نظامی جنبش حزب الله بود تا ضمن مقابله با مثل با متجاوزین بنی صهیون آنان را از حمله به مناطق غیرنظامی بازدارد. از این رو در اولین عملیات خود در 23 فروردین 75 (12 آوریل) 496 نظامی صهیونیست توسط مجاهدین حزب الله در منطقه اشغالی جنوب لبنان کشته و زخمی شدند.

در یک اقدام بازدارنده ده‌ها مقر امنیتی و نظامی اسرائیل در خاک فلسطین اشغالی آماج حملات واحد‌های کاتیوشای حزب الله قرار گرفت و اینگونه بود که عجز اسرائیل آشکار شد. عجزی که بازتاب آن شدت بخشیدن به قتل عام وحشانیه، پیران، زنان و کوکان لبنانی تجلی یافت. این جنایات جنگی درحالی به وقوع می‌پیوست که پرز مدعی عدم تعرض به شهروندان غیرنظامی لبنان شده بود.

اولین رسوایی بزرگ اسرائیل در 26 فروردین 75 (14 آوریل 96) و در چهارمین روز جنگ رخ نمود. هلی‌کوپتر‌های آپاچی رژیم صهیونیستی با حمله به آمبولانس حامل زنان و کودکان در منطقه «منصوری» موجب شهادت و زخمی شدن 14 نفر گردید.

فاجعه منصوری اولین ضربه بر تندیس بلورین هیمنه پوشالین صهیونیست‌ها بود. ضربه‌ای که ترکی درشت بر پیکره آنان تصویر نمود.

جنایتکاران جنگی ارتش اسرائیل مزد ماهواره‌های غرب، سیمای منزه و سلحشورانه‌ای از خویش در جنگ به نمایش گزارده بودند. ابررسانه‌های غربی در تمامی آن روز‌های به تمام مردم دنیا اینگونه القا می‌کردند که تنها آماج حملات بی وقفه هوایی و توپخانه‌ای ارتش اسرائیل نه مردم غیرنظامی که پایگاه‌های مخفی نیرو‌های مقاومت اسلامی است. نمونه آن گزارش‌های اکشن «راجر کوپر» نماینده CNN در تل آویو بود. گزارش‌هایی از دل پایگاه‌های هوایی اسرائیل که خلبانان جسور! و متهور! صهیونیست را که برای نابودی لبنان بی دفاع به پرواز در می‌آمدند را به نمایش می‌گذارد.

شعبده‌ای ظریف و استادانه که افکار عمومی جهانیان را یکسره به بیراهه کشنده بود. بگونه‌ای که بر همه بر این باور محقق شده بودند که «مشت آهنین» ارتش تل آویو در نبردی عادلانه تنها بر فرق نیرو‌های مقاومت فرود می‌آید.

نیرو‌هایی که از سوی پادو‌های خبری رسانه‌های صهیونیستی غرب به همواره از ایشان به لقب تروریست‌های حزب الله یاد می‌شد و این بود تا ساعت 2 بامداد، 18 آوریل 96 که حضرت خیرالماکرین، مکر مکاران غربی-صهیونیستی را به خودشان بازگردانید.

در اقدامی هماهنگ چندین فروند بالگرد توپدار آپاچی اسرائیل به اردوگاه پناه جویان لبنانی در مقر نیرو‌های پاسدار صلح میانجی سازمان ملل به روستای قانا یورش آوردند و با آتشباری بی امان خود موجبات مرگ و شهادت افزون بر صد زن، مرد و کودک بی دفاع در برابر چشمان بی تفاوت حافظان صلح و دوربین‌های خبرنگاران غربی فراهم می‌آورند.

فاجعه قانا جهان را تکان داد. مقاومت اسلامی در پاسخ به این نسل کشی اسرائیل به کلیه نیرو‌های استشهادی خود آماده باش داد. حزب الله لبنان نیز در پاسخ به این حملات ددمنشانه، شهرک‌های یهودی نشین شمال اسرائیل را به شدت زیر آتش موشک‌های کاتیوشا گرفت و ضمن وارد آوردن خسارات فراوان به آن‌ها، موج عظیمی از آوارگی در میان ساکنین شمال اسرائیل ایجاد نمود. در این دور از عملیات، حزب الله بخش وسیع تری از مناطق شمال اسرائیل را مورد حمله قرار داد و بگونه‌ای که شمال فلسطین اشغالی تا آن زمان شاهد چنین حجم گسترده‌ای از حملات موشکی نبود.

در اندک زمانی پس از فاجعه قانا، در تجمعی با حضور مخبرین رسانه‌های غربی اعلام شد که هفتاد تن از شهادت طلبان به منافع رژیم اشغالگر قدس در چهار گوشه جهان حمله خواهند کرد. شهادت طلبانی که خود را ادامه دهنده راه احمد قصیر، شیخ اسعد، بلال مخص، صلاح غندور و علی ضیف می‌دانستند.

حکام تل آویو وحشت زده از این اتمام حجت عاشورایی برای کتمان رسوایی خویش در حرکتی انفعالی، شمعون پرز در برابر دوربین خبرنگاران رسانه‌های غربی قرار دادند و او طی نطقی آکنده از پریشان گویی کشتار مردم بی دفاع قانا را حرکتی صرفا در جهت دفاع از خود موجه اعلام کرد.

عملیات خوشه‌های خشم اسرائیل در پی رسوایی قانا می‌رفت تا چهره پلید تروریست‌های بچه کش تل آویو را برابر جهانیان آشکار سازد؛ خصوصا از آن جهت که ژنرال‌های صهیونیست و در اقدامی جنون آمیز و از سر استیصال وجب به وجب خاک لبنان کوچک و بی دفاع را طعمه آتش قهر شیطانی خویش ساخته بودند. درست مقارن همین ایام رسانه‌های صهیونیستی غرب برای نجات حیثیت ناداشته رژیم تل آویو وارد میدان می‌شوند.

آن‌ها جهت کمرنگ ساختن جنایات هولناک صهیونیست‌ها در قانا این کربلای دهه 90 و انحراف افکار عمومی جهانیان موضوع و موضعی و نخ نمای به اصطلاح مظلومیت یهود در جنگ جهانی دوم و «هولوکاست» افسانه کشتار یهودیان در کوره‌های آدم سوزی و اتاق‌های گاز هیتلر را بار دیگر علم می‌کنند. آن هم در شرایطی که بیش از یک میلیارد مسلمان در پهنه این سیاره در سوگ قربانیان نسل کشی جنایتکاران جنگی دولت صهیونیستی به سوگ نشسته بودند. این بار نیز قرعه بنام ابررسانه CNN افتاد.

CNN در این خیمه شب بازی آکنده از مظلوم نمایی قوم یهود سنگ تمام گذاشته و بدین حربه اشک از دیدگان غربیان جاری ساخت.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار