عبدالحمید قره‌داغی:

چاپ ۲۳۰ عنوان کتاب جدید/ کتاب‌های قدیمی سوره مهر تجدید چاپ می‌شوند

مدیر انتشارات سوره مهر از انتشار کتاب‌های قدیمی که 20 سال از آخرین چاپشان گذشته برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
کد خبر: ۳۳۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ - 09March 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، عبدالحمید قره داغی، مدیر انتشارات سوره مهر اظهار داشت: کتاب‌های قدیمی که بیست سال از آخرین چاپشان گذشته را برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران، منتشر می‌کنیم.

قره داغی گفت: تاکنون ۱۵۰ عنوان جدید کتاب جدید از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده و سعی داریم تا پایان سال این آمار را به ۲۳۰ عنوان کتاب برسانیم.

وی اظهار کرد: با انتشار کتاب‌های جدید تا پایان سال ۱۳۹۷، عناوین تازه چاپ شده مشخص خواهند شد که در کنار تعداد زیادی از کتاب‌های تجدید چاپی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

مدیر انتشارات سوره مهر در ادامه بیان کرد: البته در کنار کتاب‌های تجدید چاپ و تازه منتشر شده، کتاب‌های خوب قدیمی نیز در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد که بیست سال از آخرین چاپشان گذشته است.

وی تاکید کرد: این کتاب‌ها، آثار ارزشمندی هستند که بنا به دلایلی تجدید چاپ نشده بودند، اما در نوع خود کم نظیر هستند. در این دوره تصمیم داریم این کتاب‌ها را مجددا منتشر و به مخاطبان عرضه کنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها