ما پیروزیم-۱۰۰/

راه اندازی ایستگاه تبیین جنگ اقتصادی در زیارتگاه شهدای هویزه

ایستگاه تبیین جنگ اقتصادی با هدف آشناسازی زائران شهدا با وضعیت کنونی کشور و حل مشکلات اقتصادی به همت قرارگاه دانشجویی احمدی روشن در زیارتگاه شهدای هویزه برپا شد.
کد خبر: ۳۳۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ - 09March 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ایستگاه تبیین جنگ اقتصادی یادمان شهدای هویزه برپا شد. این ایستگاه به همت قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی با هدف آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در خصوص جنگ اقتصادی راه اندازی شده است.

راه اندازی ایستگاه تبیین جنگ اقتصادی در زیارتگاه شهدای هویزه

این ایستگاه در مرحله نخست به مقایسه وضعیت کنونی کشور با شرایط دوران دفاع مقدس و در مرحله بعد به آگاهی بخشی در عرصه اقتصادی می پردازد.

«پدرام جدی» مسوول ایستگاه تبیین جنگ اقتصادی در تشریح فعالیت های این ایستگاه اظهار داشت: برای مقابله درست در جنگ اقتصادی باید شناخت و رصد به نسبت وضعیت کنونی به خوبی صورت گیرد.

وی افزود: قرارگاه شهید احمدی روشن در بین دانشجویان و زائرین مزار شهدا این ایستگاه را با هدف آشنا کردن مردم با وضعیت فعلی کشور و ایجاد دغدغه حل مشکلات در بین دانشجویان ایجاد کرده است تا آنان را به دور از فضا و جو احساسی مزار شهدا، نسبت به تکالیف و وظایف شان در ایفای نقش و حل مشکلات کشور آشنا کند.

راه اندازی ایستگاه تبیین جنگ اقتصادی در زیارتگاه شهدای هویزه

جدی تصریح کرد: دلیل اصلی برگزاری این ایستگاه دانشجویی ایجاد ارتباط و تطبیق بین جنگ تحمیلی و جنگ اقتصادی در وضعیت کنونی است.

وی تصریح کرد: همچنین در این ایستگاه محصولات فرهنگی مختلفی در رابطه با شرایط فعلی اقتصادی از جمله مصوبات مجلس و لوایح اقتصادی مانند برجام، پالرمو fatf در قالب جزوات به کاروان‌ها اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار